Ο καθένας μας έχει διαφορετικές οδηγικές προτιμήσεις και σίγουρα αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο το τι θεωρούμε απολαυστικό στην οδήγηση. Σωστό και λάθος δεν υπάρχει στο δίλλημα χαμηλωμένο ή υπερυψωμένο αυτοκίνητο, υπάρχουν όμως προσωπικά γούστα.

Τα μικρομεσαία hatchback είναι ιδιαίτερα δημοφιλή, αφού καταφέρνουν να προσφέρουν χώρους και πρακτικότητα σε μικρές διαστάσεις και λογική τιμή. Τα τελευταία χρόνια όμως, ιδιαίτερη άνθιση γνωρίζει η κατηγορία των crossover, οχημάτων δηλαδή που φέρνουν στο νου το υπερυψωμένο hatchback. Λογικό αν αναλογιστούμε πως πολλά crossover «πατάνε» στην ίδια πλατφόρμα με hatchback. 

Τα υπερυψωμένα οχήματα δίνουν στον οδηγό τη δυνατότητα να κάθεται σαφώς πιο ψηλά με αποτέλεσμα να υπάρχει πανοραμική ορατότητα και μια αυξημένη αίσθηση (και μόνο) ασφάλειας. Από την άλλη βέβαια σε ένα χαμηλωμένο όχημα δημιουργείται η αίσθηση ότι είσαι μέσα στη δράση και όχι παρατηρητής της, αφού η επαφή με το έδαφος οξύνει την οδηγική ευχαρίστηση.

Δείτε περισσότερα νέα στο Auto Τρίτη

Ο συνδυασμός του ψηλού αμαξώματος με μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων που διαθέτουν τα crossover, τους δίνουν τη δυνατότητα να είναι άνετα σε λακκούβες, σαμαράκια και να ανεβαίνουν σε πεζοδρόμια. Επιπλέον αν χρειαστεί να «λερωθούν» και με λίγο χώμα θα το κάνουν με ευχαρίστηση. Από την άλλη στην άσφαλτο το αμάξωμά τους στρίβοντας παίρνει μεγαλύτερη κλίση λόγω της απόστασης.

Μάλιστα οι λάτρεις των «κοντών» σε αυτό εστιάζουν. Όπως λένε μπορεί να μην έχουν το υπόβαθρο για παιχνίδι στο χώμα αλλά στην τελική πόσες φορές θα βγεις εκτός δρόμου; Στην άσφαλτο κινείσαι και εκεί τα χαμηλωμένα είναι «τρένο».

Δύο διαφορετικές φιλοσοφίες, για διαφορετικά γούστα. Ψηλά με άνεση και χαμηλά με δυναμισμό. Εσείς όμως τι απολαμβάνετε να οδηγείτε περισσότερο και τι αποτελεί για εσάς οδηγική απόλαυση;  

autotriti.gr