Όταν ο υδράργυρος χτυπάει κόκκινο το αίσθημα της δυσφορίας και της έντονης κόπωσης κάνουν την εμφάνισή τους. Στα άτομα με χαμηλή πίεση συνιστάται αυξημένη προσοχή αφού η μη επαρκής κάλυψη των αναγκών σε υγρά και η αυξημένη εφίδρωση λόγω της ζέστης μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις. Επίσης υπάρχει πάντα ο κίνδυνος της υποθερμίας, ιδιαίτερα για τις ευπαθείς ομάδες.

Όταν η θερμοκρασίες κυμαίνονται σε πολύ υψηλά επίπεδα είναι απαραίτητη η αυξημένη πρόσληψη υγρών με ιδιαίτερη έμφαση στην επαρκή πρόσληψη νερού αλλά και χυμών, γάλακτος, δροσερών ροφημάτων όπως παγωμένο τσάι κ.α. Η κατανάλωση του αλκοόλ καλό θα είναι να αποφεύγεται τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Σίγουρα παροδικά θα καταφέρει να μας δροσίσει αλλά λόγω της διουρητικής του δράσης θα έχει σαν τελικό αποτέλεσμα να αυξήσει τις ανάγκες μας σε υγρά ή να μας αφυδατώσει. Οι γενικές συστάσεις για επαρκή πρόσληψη υγρών κυμαίνονται στα 9-13 ποτήρια ημερησίως και αυξάνονται όταν παρατηρείται αυξημένη εφίδρωση. Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών ενισχύει την ενυδάτωσή μας, μας εφοδιάζει με βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία για την τόνωση του οργανισμού και βοηθάει στην αναπλήρωση των ηλεκτρολυτών που χάνονται με την εφίδρωση.

Παγωμένου Ελευθερία 
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα