Σε εξέλιξη είναι αυτή την ώρα η πορεία των ταξιτζήδων προς τη Βουλή. Περισσότεροι από 10.000 αυτοκινητιστές από όλη την Ελλάδα ξεκίνησαν λίγο πριν τις 5 το απόγευμα από την οδό Μάρνης και τα γραφεία του ΣΑΤΑ όπου είχαν συγκεντρωθεί και φώναξαν συνθήματα κατά του υπουργού Μεταφορών και της κυβέρνησης.

Αυτή την ώρα η πορεία βρισκέται στη Σταδιού, ενώ είναι κλειστοί όλοι οι δρόμοι γύρω από τη Βουλή.

Το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά έφθασαν αυτοκινητιστές από την Κρήτη, με τους Συλλόγους Ταξί της Κρήτης να ζητούν παρέμβαση του ίδιου του Πρωθυπουργού προκειμένου να δοθεί λύση

Πάντως, ο υπουργός Επικρατείας κ. Ηλίας Μόσιαλος, με ανακοίνωσή του εξέφρασε τη διάθεση της κυβέρνησης να εξετάσει το θέμα των ταξί εκ νέου, χωρίς να δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες. Η κυβέρνηση με αυτή την κίνηση σηκώνει μια λευκή σημαία στους ταξιτζήδες και δηλώνει πως θέλει άμεσα να συνεχιστεί ο διάλογος, ο οποίος προ ημερών είχε οδηγηθεί σε αδιέξοδο.

Με αυτόν τον τρόπο καλούνται ξανά οι αυτοκινητιστές για διάλογο άμεσα.

Οι ιδιοκτήτες ταξί πάντως, για πρώτη φορά,παραδέχονται επισήμως ότι οι κινητοποιήσεις τους έχουν κόστος για το κοινωνικό σύνολο.

Σε ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Ιδιοκτητών Ταξί και Αγοραίων, οι συνδικαλιστές ταξιτζήδες εξαπολύουν επίθεση εναντίον του γενικού επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης.

Αφορμή σύμφωνα με το protothema.gr αποτέλεσε η κίνηση του κ. Λέανδρου Ρακιντζή να προτρέψει τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δημοσίου να υποβληθούν αγωγές κατά των ιδιοκτητών ταξί, για διαφυγόντα κέρδη, από τις καταλήψεις στα διόδια και τα εκδοτήρια εισιτηρίων των αρχαιολογικών χώρων.

Στην ανακοίνωση της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. περιλαμβάνεται το ερώτημα πόσες και σε ποιες περιπτώσεις κατά τη διάρκεια της επταετούς θητείας του ως γενικός επιθεωρητής δημόσιας διοίκησης ο κ. Ρακιντζής έπραξε το ίδιο για αντίστοιχες κινητοποιήσεις επαγγελματικών οργανώσεων ή σε διαδηλώσεις που είχαν, αναμφισβήτητα, πολύ βαρύτερο κόστος για το κοινωνικό σύνολο.

Με τον έμμεσο αυτό τρόπο, δια της τεθλασμένης δηλαδή, οι συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων αναγνωρίζουν ότι οι κινητοποιήσεις τους πλήττουν τον τουρισμό και το κοινωνικό σύνολο, αλλά προσπαθούν να υπερασπιστούν τις θέσεις τους υποστηρίζοντας ότι άλλες απεργίες έχουν επιφέρει πολύ βαρύτερες επιπτώσεις στην οικονομία και στην καθημερινή ζωή των πολιτών.

Για να δικαιολογήσουν τις αντιδράσεις τους, οι συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί υποστηρίζουν ότι ο αγώνας των ιδιοκτητών ταξί σε όλη τη χώρα είναι καθαρά κλαδικός και ότι οι αποφάσεις που ακολουθεί ο κλάδος είναι ομόφωνες και προϊόν του Δ.Σ της Ομοσπονδίας και του κλαδικού συμβουλίου.

Ο κ. Ρακιντζής δεν έχει τη νομιμοποίηση να ασκεί τα καθήκοντά του, καθώς η θητεία του έχει λήξει από το Σεπτέμβριο του 2009, αλλά παραμένει στη θέση του, ασκώντας κανονικά τα καθήκοντά του, αναφέρεται ακόμη στην ανακοίνωση της ΠΟΕΙΑΤΑ.