Συνεχίζονται στην Κρήτη οι εκπαιδεύσεις των επαγγελματιών τουρισμού από τους ειδικούς συμβούλους της Google (Online Advisors) πάνω σε εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ

H Google και η Περιφέρεια Κρήτης πραγματοποίησαν την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου, εκδήλωση στο ξενοδοχείο GDM Megaron του Ηρακλείου Κρήτης, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Grow Greek Tourism Online”, με σκοπό να ενημερωθούν οι τοπικοί φορείς του νησιού για τα αποτελέσματα και τις νέες δράσεις της πρωτοβουλίας κατά τη διάρκεια του 2016.  

H πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Πρόσφατα, η πρωτοβουλία έλαβε και την Αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας. Πολύτιμη είναι επίσης η στήριξη από όλες τις Περιφέρειες της χώρας, ακολουθώντας το παράδειγμα της Κρήτης, η οποία πρώτη αγκάλιασε το πρωτοβουλία από την έναρξή της το 2014. 

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν και μίλησαν για την πρωτοβουλία ο Περιφερειάρχης Κρήτης, κος Σταύρος Αρναουτάκης, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης, κος. Μιχάλης Βαμιεδάκης, ο Προϊστάμενος της Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού Κρήτης, κος. Αριστείδης Στρατάκης και ο σύμβουλος του ΓΓ του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), κος. Νίκος Μπήλιος. Την εκδήλωση τίμησε επίσης με την παρουσία του ο Ευρωβουλευτής, κος. Μανώλης Κεφαλογιάννης ο οποίος εστίασε στην ευρωπαϊκή διάσταση της ανάπτυξης του τουρισμού μέσω της χρήσης ψηφιακών εργαλείων.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, στελέχη της Google Ελλάδας αναφερόμενοι στα αποτελέσματα της πρωτοβουλίας ‘Grow Greek Tourism Online’ μέχρι σήμερα, καθώς και στις νέες δράσεις που υλοποιούνται παρουσίασαν το ‘’Success Story’’ της εταιρίας στην Κρήτη.Έκαναν ιδιαίτερη μνεία στην περίπτωση του Χανιώτη επιχειρηματία ο οποίος χρησιμοποιώντας τα διαδικτυακά αυτά εργαλεία μετά από μία σειρά από επιλεγμένων σεμιναρίων και πιστοποιήσεων που παρέθεσε η Google Ελλάδος για να αναπτύξει την επιχείρησή του κατάφερε να διευρύνει την πελατειακή του δυναμική του αλλά κ να βελτιώσει την διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης του. Ο κος Μάξιμος Πετρόχειλος, ιδιοκτήτης του εστιατορίου Palazzo Almare στα Χανιά, μοιράστηκε την προσωπική του εμπειρία, σε συνέχεια της εκπαίδευσης και των πιστοποιήσεων που έλαβε από την Google σε εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας αλλά κ τα εντυπωσιακά αποτελέσματα αυτής μέσω απόλυτα μετρήσιμων δεικτών.

Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης

«Η Περιφέρεια Κρήτης από το 2014 συμμετέχει και στηρίζει τις επιμορφωτικές εκδηλώσεις που διεξάγονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online της Google.  Η πρωτοβουλία αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την περαιτέρω ανάπτυξη και στήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων, μέσα από τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, σε μια εποχή όπου η αγορά και η επικοινωνία ολοένα και περισσότερο διευρύνεται μέσα στον κόσμο του διαδικτύου».

Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων Google, Διονύσης Κολοκοτσάς

«Με την πρωτοβουλία ‘Grow Greek Tourism Online’, επιβεβαιώνουμε τη δέσμευση της Google να ενισχύσουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων ταξιδεύοντας σε όλη τη χώρα. Ως αποτέλεσμα,  χιλιάδες επαγγελματίες του τουρισμού έχουν ήδη εκπαιδευτεί μέχρι σήμερα σε διαδικτυακά εργαλεία ανά την Ελλάδα. Ευχαριστούμε πολύ την Περιφέρεια Κρήτης, που πρώτη αγκάλιασε την πρωτοβουλία το 2014, για τη στήριξη. Καλούμε ακόμη περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη του διαδικτύου για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.»