Σάλος έχει ξεσπάσει μετά την απόσυρση της διαφημιστικής καμπάνιας μεγάλης εταιρίας καλλυντικών, της οποίας κεντρικό πρόσωπο είναι η Τζούλια Ρόμπερτς.

Η 43χρονη σταρ πριν από καιρό αποδέχτηκε την πρόταση της εταιρίας L’Oreal για να είναι το κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας προϊόντων της εταιρείας. Το αποτέλεσμα ωστόσο -μετά το ρετούς που υπέστη η αρχική φωτογραφία- ήταν εξωπραγματικό, σύμφωνα με καταγγελίες που δέχτηκε η εταιρεία.

Όπως αναφέρει το yupi.gr, η Βρετανίδα βουλευτής, Jo Swinson, κατήγγειλε την εταιρεία καλλυντικών ισχυριζόμενη πως το τελικό αποτέλεσμα της καμπάνιας παρουσιάζει εξωπραγματικά πρότυπα ομορφιάς -τηρουμένων των αναλογιών και κυρίως της ηλικίας της πρωταγωνίστριας του διαφημιστικού- με αποτέλεσμα να καταλήγει σε εσφαλμένες εντυπώσεις σχετικά με τα αποτελέσματα του προϊόντος.

Επίσης, η βουλευτής ισχυρίζεται πως το υπερβολικό ρετούς σε ανάλογες φωτογραφίσεις έχει αρνητικές επιπτώσεις στη ψυχολογία των γυναικών και των κοριτσιών που τις βλέπουν, καθώς συγκρίνουν τους εαυτούς τους με τα μη ρεαλιστικά αποτελέσματα των φωτογραφίσεων.

Από πλευράς της, η εταιρεία απαντά πως το συγκεκριμένο προϊόν είναι αποτέλεσμα 10χρονης έρευνας πάνω στο αντικείμενο και συνδυάζει πέντε διαφορετικές πατέντες επιστημόνων, σχετικών με την αντιγήρανση.

 

Οι δύο επίμαχες διαφημιστικές καταχωρίσεις που αποσύρθηκαν.

Η Τζούλια Ρόμπερτς σε μία από τις πρόσφατες εμφανίσεις της, όπως είναι στην πραγματικότητα χωρίς ρετούς.

Η Τζούλια Ρόμπερτς για τη διαφημιστική αυτή καμπάνια εισέπραξε αμοιβή 15 εκατομμυρίων δολαρίων. Αξίζει να σημειωθεί πως πριν από ένα χρόνο περίπου, σε δηλώσεις της, η διάσημη ηθοποιός είχε χαρακτηρίσει τον εθισμό στην ομορφιά και τα καλλυντικά ως «ρηχό».

Μάλιστα, η ίδια εταιρεία αυτή την περίοδο κατηγορείται και για ένα ακόμη προïόν της, καθώς αποσύρθηκε -για εσφαλμένα και μη ρεαλιστικά αποτελέσματα- η διαφημιστική καταχώρισή του, με πρωταγωνίστρια την Κρίστι Τέρλινγκτον.

Το επίμαχο διαφημιστικό που αποσύρθηκε με πρωταγωνίστρια την Κρίστι Τέρλινγκτον.


Η Κρίστι Τέρλινγκτον σε μία από τις πρόσφατες εμφανίσεις της.

 

Η βουλευτής Jo Swinson σε συνεργασία με την υπουργό Lynne Featherstone έχουν ξεκινήσει εκστρατεία που πρεσβεύει τον σεβασμό και την εκτίμηση προς το ανθρώπινο σώμα, ενώ έχουν καλέσει τους διαφημιστές να είναι ειλικρινείς στις καμπάνιες που δημιουργούν.