Η Pirelli παρουσίασε μία νέα τεχνολογία… αυτοεπισκευής ελαστικού μετά από τρύπα από καρφί/πρόκα. Αυτή η τεχνολογική καινοτομία διατηρεί την πίεση και την ακεραιότητα ενός τρυπημένου ελαστικού αποτρέποντας κατά 85% την απώλεια πίεσης.

Όπως γράφει το car+speed, η τεχνολογία ονομάζεται Seal Inside Pirelli και λειτουργεί ως εξής:

Το καρφί τρυπά το ελαστικό και μία ειδική κόλλα (κόκκινο χρώμα) ακινητοποιεί το καρφί στη θέση του, στεγανοποιώντας την οπή στην περίπτωση που το καρφί μείνει σφηνωμένο στο ελαστικό.


Μέσα στο ελαστικό, ακριβώς πίσω από το πέλμα, ένα στρώμα στεγανοποιητικού υλικού εμποδίζει την οποιαδήποτε διαρροή αέρα, ανεξάρτητα εάν το σώμα που έχει τρυπήσει το ελαστικό και διεισδύσει στο σκελετό παραμένει εκεί. Η Seal Inside δρα άμεσα στην προβληματική περιοχή, στεγανοποιώντας την οπή και εμποδίζοντας τη διαρροή αέρα. Οι επιδόσεις και η ασφάλεια του αυτοκινήτου δεν επηρεάζονται με τον οδηγό να μην νιώθει καν το τρύπημα του ελαστικού και συνεχίζει κανονικά την οδήγηση. Με την Seal Inside, οι πιθανότητες οδήγησης με κλαταρισμένο ελαστικό μειώνονται εντυπωσιακά.



Η οπή που έχει ανοίξει το καρφί σφραγίζεται με το στεγανοποιητικό υλικό ακόμα και όταν το καρφί αφαιρείται. Έτσι ο αέρας δεν χάνεται.