Η Google παρουσίασε ένα νέο εργαλείο με σκοπό να βοηθήσει όσους αναζητούν την καλύτερη δυνατή προσφορά στον τομέα των καταλυμάτων. Ο χρήστης, λοιπόν, επιλέγει τοποθεσία, ημερομηνίες, τιμές και αξιολόγηση και το Hotel Search παρουσιάζει τα αποτελέσματα πάνω στο Google Maps.

Σύμφωνα με το gugoo.gr, η λειτουργία του Hotel Search βασίζεται στο ότι μαρκάρει τις δημοφιλείς τουριστικές περιοχές και τις ονομάζει «Tourist Spotlights». Μέσα σε αυτές τις ζώνες, ο χρήστης μπορεί να συγκρίνει παλιότερες τιμές ενός ξενοδοχείου με τις παρούσες. Το Google στη συνέχεια υπολογίζει το ποσοστό της διαφοράς και αν αυτο είναι υψηλότερο ή χαμηλότερο από την μέση τιμή των υπόλοιπων καταλυμάτων της περιοχής.

Επιπλέον, πατώντας πάνω στο κουμπί ενός ξενοδοχείου, εμφανίζονται όλες οι λεπτομέρειες. Φωτογραφίες, αξιολογήσεις του Google Places, τιμές καθώς και άλλες πληροφορίες γίνονται διαθέσιμες με ένα μόνο κλικ. Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει και λίστες με ξενοδοχεία ώστε να κάνει τις απαραίτητες συγκρίσεις πριν αποφασίσει ποιο κατάλυμα θα επιλέξει. Όταν τελικώς πατήσει το κουμπί για να «κλείσει» ένα δωμάτιο, το Hotel Search τον οδηγεί στο αντίστοιχο site κρατήσεων που έχει επιλέξει το εκάστοτε ξενοδοχείο μιας και η Google δεν θέλει, τουλάχιστον στην παρούσα φάση, να εμπλακεί στον παιχνίδι των online κρατήσεων.

Το Hotel Search λειτουργεί σε πειραματικό στάδιο και προς το παρόν δυστυχώς μόνο τις ΗΠΑ. Μέσω του Google Search & Maps, η εταιρεία έχει αποκτήσει την τεχνογνωσία όσον αφορά την παντός είδους αναζήτηση και το μόνο που μένει να δούμε είναι εάν θα τα καταφέρει και στο νέο αυτο στοίχημα.