Όταν αποφασίσετε να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα διατροφής για μείωση βάρους μην κάνετε υπερβολές και φροντίστε η μείωση των θερμίδων να γίνει σταδιακά. Ο οργανισμός χρειάζεται ένα μικρό χρονικό διάστημα να προσαρμοστεί στα νέα θερμιδικά δεδομένα που κυμαίνεται στη μία εβδομάδα περίπου.

Προσπαθήστε να υπάρχουν πάντα υγιεινές επιλογές έτοιμες στο ψυγείο για εκείνα τα μικρά διαστήματα που κάνει την εμφάνισή του το αίσθημα της πείνας. Μην αφήνετε τίποτα στην τύχη του. Μπορείτε έχετε έτοιμα πλυμένα φρούτα, κομμένες ράβδους από αγγούρι ή μπολάκια με ζελέ για να καλύψουν την τάση για γλυκό.

Η επιτυχία της δίαιτας βασίζεται στην θέληση και την οργάνωση..Αν το θέλετε, οργανωθείτε για να το πετύχετε!

Παγωμένου Ελευθερία 
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα