Αλήθεια

Αν παραλείψετε το μεσημεριανό σας γεύμα είναι στατιστικά σίγουρο ότι το βράδυ να καταλήξετε σε υπερφαγία. Τα χαμηλά επίπεδα γλυκόζης στο αίμα σας και τα μηνύματα που στέλνει το στομάχι σας όλη μέρα θα τα βρείτε άκρως ενοχλητικά και θα εμποδίσουν την καθημερινότητα σας, ενώ η θεωρητική '' θυσία'' σας να μείνετε νηστικοί θα σας φέρει τα αντίθετα αποτελέσμα.

Επίσης η πολύωρη αποφυγή λήψης τροφής εμποδίζει την ομαλή λειτουργία του μεταβολισμού σας και κινητοποιεί τις διαδικασίες αποθήκευσης λίπους μετά την λήξη του επόμενου γευματος σας.

Σας συστήνουμε να καταναλώσετε ένα ελαφρύ μεσημεριανό, όπως μία σαλάτα με λίγο ψωμί ή παξιμάδι, τονοσαλάτα ή ένα σάντουιτς με λίγο τυρί και διάφορα λαχανικά κ.α. Επίσης το απόγευμα μην αμελήσετε να καναναλώσετε φρούτα, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, λίγους ξηρούς καρπούς.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα