Είναι εκπληκτική η περιεκτικότητα της ωμής γλιστρίδας σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (α- λινολενικό οξύ), λιπαρά με αποδεδειγμένα ωφέλη για τη γενικότερη κατάσταση υγείας του οργανισμού και κυρίως την πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Οι έρευνες συστήνουν την κατανάλωση 250mg ω-3 λιπαρών οξέων 2 φορές την εβδομάδα κυρίως από λιπαρά ψάρια ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος. Επίσης καλές πηγές ω-3 λιπαρών οξέων είναι τα καρύδια, η σόγια και ο λιναρόσπορος.

Εσείς όμως μπορείτε να ενισχύσετε την προστασία της καρδιάς σας με την καθημερινή κατανάλωση μικρών ποσοτήτων γλιστρίδας στην σαλάτα σας ή στην μαγειρική σας. Γιατί μην ξεχνάτε ότι είναι ένα απλό, ταπεινό και εύκολο στην εύρεση λαχανικό που πιθανότατα να μην σας κοστίσει τίποτα, αλλά τα οφέλη της κατανάλωσης του ανεκτήμητα!

(Να σημειωθεί ότι οι περισσότεροι Δυτικοί Ευρωπαίοι καταφεύγουν στην λύση των διατροφικών συμπληρωμάτων για να επιτύχουν την πολυπόθητη κατανάλωση ω-3 λιπαρών οξέων. Γι΄αυτό εκμεταλευτείτε αυτό που τόσο πλουσιοπάροχα μας προσφέρει η Ελληνική γη)

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα