Τον είχαν διαβεβαιώσει από τον ΟΑΕΔ στα Χανιά ότι θα λάβει το επίδομα σήμερα. 53 ημέρες μετά την εγγραφή του στον ΟΑΕΔ και η καταχώρηση όπως του είπαν δεν έχει γίνει ακόμα. Χωρίς να νοιάζονται αν για τον κάθε άνθρωπο που πηγαίνει στον ΟΑΕΔ έστω και αυτό το μικρό επίδομα είναι ζωτικής σημασίας για την κάλυψη των αναγκών του.

Διαβάστε την επιστολή που μας έστειλε αναγνώστης του οποίου τα στοιχεία δεν δημοσιεύουμε για ευνόητους λόγους:

"Είμαι ένας από τους εκατοντάδες εποχικούς εργαζόμενους των Χανίων και μετά από αναμονή αρκετών ημερών, κατάφερα κι έκανα εγγραφή στον ΟΑΕΔ στις 12/12/2016. Εκείνη την ημέρα με ενημέρωσαν ότι η πληρωμή μου θα ήταν σε 40 ημέρες και ότι έπρεπε να παρουσιαστώ σήμερα 24/01/2017. Κατά τη σημερινή μου λοιπόν επίσκεψη στον ΟΑΕΔ, με ενημέρωσαν ότι δεν έχει βγει ακόμα η πληρωμή μου (υποθέτω και πολλών άλλων μαζί μου), επειδή δεν έχουν περάσει στο σύστημα την εγγραφή μου. Ίσως πληρωθώ την ερχόμενη Παρασκευή 03/02/2017.

Προφανώς, καλυπτόμενοι πίσω από την μονιμότητα τους σαν υπάληλλοι, αλλά και την αδιαφορία τους τολμώ να πω, δεν ενδιαφέρονται αν ο καθένας από εμάς,έχει υπολογίσει αυτά τα ελάχιστα που δίνονται πλέον σαν επίδομα ανεργίας. Αν ο καθένας από εμάς πρέπει να πάει να αγοράσει τα απαραίτητα για να στρώσει το τραπέζι του να φάει. Αν έχει να πληρώσει λογαριασμούς. Αν έχει στην τελική, την οποιαδήποτε ανάγκη να καλύψει με αυτά τα λεφτά.

Παλιότερα που τα πάντα ήταν χειρόγραφα, μπορεί να στηνόμασταν με τις ώρες στην ουρά για να εγγραφούμε αλλά σε πολύ μικρότερο διάστημα είχαμε ήδη πληρωθεί. Τώρα που τα πάντα είναι ηλεκτρονικά, θέλουν να μας πουν ότι δεν προλαβαίνουν να «καταχωρήσουν» τις εγγραφές μας; Θέλουν να μας πουν ότι σήμερα καταχωρούν όσους εγγράφησαν στις 02 Δεκεμβρίου; Δηλαδή δουλεύουν με χρονοκαθυστέρηση 53 ημερών;

Δέχομαι ότι ο όγκος δουλειάς είναι πολύς για να εγγραφούντόσοι άνεργοι, αλλά δεν δέχομαι ότι χρειάζονται 2 μήνες(!!!) για να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής του καθενός. Δεν δέχομαι ότι τότε που δούλευαν χειρόγραφα και με λιγότερα άτομα, οι εγγραφές και η ολοκλήρωση της διαδικασίας ήταν πιο γρήγορη. Δεν δέχομαι πλέον να με κοροϊδεύουν κάποιοι οι οποίοι, πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη, παράγουν λιγότερο από όσα πληρώνονται. Ναι είμαι αγανακτησμένος με την κατάσταση που επικρατεί εδώ και χρόνια στον ΟΑΕΔ αλλά σήμερα ξεπέρασαν τα όρια κατά πολύ.

Οι συναλλαγές με το κοινό ξεκινούν στις 08:00 και τελειώνουν στις 14:00. Κατά τη διάρκεια αυτών των 6 ωρών έχουν να μιλήσουν με δεκάδες άτομα ο καθένας αλλά και να επιλέξουν να μη μιλήσουν με κανένα αν θέλουν να πιούνε το καφεδάκι του και να φάνε το κουλουράκι τους. Δεκτό ας πούμε, γιατί στον ιδιωτικό τομέα στον οποίο εργάζομαι, δεν έχω αυτή την επιλογή. Μετά που κλείνουν οι πόρτες για το κοινό και πριν ανοίξουν, δεν μπορούν να καταχωρούν εγγραφές;

Ένα ή περισσότερα από τα άτομα που είναι μέσα στον χώρο, δεν μπορεί να ασχολείται με καταχωρήσεις ανέργων στο «σύστημα»; Στο κάτω κάτω της γραφής η περίοδος με αυξημένο φόρτο εργασίας είναι αμέσως μετά το τέλος της τουριστικής περιόδου, ας φροντίσουν να εργαστούν με λίγο πιο εντατικούς ρυθμούς. Να μη δίνονται άδειες ανεξέλεκτα και να υπολειτουργεί η υπηρεσία. Δεν χρειάζονται 2 μήνες για να εγγραφεί κάποιος στο ταμείο ανεργίας. Η όλη διαδικασία δεν μπορεί να διαρκεί πάνω από 10 ημέρες.

Αυτά τα λίγα από κάποιον ιδιωτικό υπάλληλο ο οποίος πρέπει να χαμογελάει ΠΑΝΤΑ όταν του μιλάει κάποιος και ας έχει χίλια προβλήματα στο σπίτι ή τη δουλειά του. Αυτά τα λίγα από έναν απλήρωτο άνεργο που αν και αγανακτισμένος, χαμογελάει ακόμα."