Παρά τις πιέσεις που δέχονται από την περιφέρεια και κυρίως τα ελληνικά νησιά που πλήττονται οικονομικά, οι ιδιοκτήτες ταξί θα συνεχίσουν τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις.

Μετά από μια συνεδρίαση, που κράτησε πάνω από δύο ώρες, οι ιδιοκτήτες ταξί αποφάσισαν την Τετάρτη να συνεχίσουν την απεργία τους μέχρι το Σάββατο. Την ίδια ημέρα μάλιστα, σύμφωνα με το PROTO THEMA στις 10 το πρωί, θα συνέλθει το Κλαδικό Συμβούλιο, το οποίο θα εκτιμήσει εκ νέου την κατάσταση και τα δεδομένα που υπάρχουν, προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις για την περαιτέρω πορεία των κινητοποιήσεων.

"Θέλουμε συγκεκριμένη απάντηση από το υπουργείο ως το Σάββατο", δήλωσε  χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας ιδιοκτητών ταξί, Θύμιος Λυμπερόπουλος.

Στη διάρκεια της συνεδρίασης, σύμφωνα με πληροφορίες, κατατέθηκαν διαφορετικές προτάσεις, τόσο για τη συνέχιση των κινητοποιήσεων, κυρίως από την πλευρά του ΣΑΤΑ, όσο και για την αναστολή τους, από προέδρους συνδικάτων της επαρχίας, αλλά στο τέλος η απόφαση που ελήφθη ήταν η συνέχιση της απεργίας.

Διχασμένοι, πάραυτα, εμφανίζονται οι ιδιοκτήτες ταξί της περιφέρειας, αφού το πλήγμα που έχει επέλθει στον τουρισμό είναι πολύ μεγάλο, ενώ ιδιαίτερη πίεση υπάρχει και από τις εποχιακές επιχειρήσεις, οι οποίες είχαν εναποθέσει όλες τους τις ελπίδες στον τουρισμό, ώστε να μην αναγκαστούν να βάλουν λουκέτο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που κυριολεκτικά έχει σαρώσει τα καταστήματα και τις μικροεπιχειρήσεις τον τελευταίο χρόνο.

 Αυτοί που ύψωσαν πρώτοι το ανάστημά τους και έβαλαν πάνω από όλα την οικονομία του τόπου τους ήταν οι ιδιοκτήτες ταξί της Ρόδου και της Κω που αποφάσισαν την αναστολή των απεργιακών τους κινητοποιήσεων.  Το παράδειγμα αυτό ακολούθησαν και οι ιδιοκτήτες αγοραίων ταξί Λέσβου, οι οποίοι μετά από Γενική Συνέλευση αποφάσισαν την αναστολή της, ενώ η απεργία καλά κρατεί για τους αυτοκινητιστές Μυτιλήνης.

 Είναι χαρακτηριστικό πως η λήξη της απεργίας από την πλευρά των αγοραίων στη Λέσβο έχει δημιουργήσει "ψυχροπολεμικό" κλίμα. Ενδεικτική είναι η δήλωση του προέδρου του συνδέσμου ταξί Μυτιλήνης Παναγιώτη Σπανού. "Σε μια μάχη υπάρχουν πολεμιστές, υπάρχουν και λιποτάκτες".

 Το μεγαλύτερο, ίσως, οικονομικό πλήγμα το έχει δεχθεί η Κρήτη, αφού χιλιάδες ήταν οι τουρίστες που δεν «έδεσαν» στο λιμάνι, καθώς λόγω της απεργίας τα πλοία δεν μπάρκαραν και οι ακυρώσεις στα ξενοδοχεία ήταν άνευ προηγούμενου. Και μπορεί στο Ηράκλειο οι ταξιτζήδες να είναι πιο σκληροπυρηνικοί, όμως δε συμβαίνει το ίδιο και στα Χανιά, όπου το γενικό κλίμα που επικρατεί είναι ότι αυτή η κινητοποίηση πλήττει τον τουρισμό και το νησί ανεπανόρθωτα. 

Όμως, λόγω της έντασης που επικρατεί στο Ηράκλειο είναι αμφίβολο αν θα αυτονομηθούν και αποφασίσουν να προχωρήσουν σε λήξη της απεργίας στο νομό Χανίων.

 Σύμφωνα, τέλος, με πληροφορίες στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος υπάρχουν κανονικά οδηγοί ταξί, οι οποίοι αποφάσισαν μόνοι τους ότι δε θέλουν να χάσουν άλλο μεροκάματο και «παράνομα» μετέφεραν επιβάτες.

Ανάλογα κινήθηκαν οι ταξιτζήδες και στην Επίδαυρο, ενώ παρόμοια μεμονωμένα περιστατικά συμβαίνουν και σε άλλες περιοχές της χώρας, όπου η ανάγκη για τα προς το ζην είναι μεγαλύτερη του φόβου των «κυρώσεων» που επιφέρει μια τέτοια «λιποταξία».