Στο δυναμικό του φορέα «Συμμαχία για την Ελλάδα» (www.visitgreece.gr) εντάχθηκε και η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης (ΑΝΕΚ) , στο πλαίσιο της προσπάθειας για ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.

Η συμφωνία προβλέπει ότι από τις τηλεοράσεις στα πλοία της ΑΝΕΚ θα αναμεταδίδονται τα τηλεοπτικά σποτ του φορέα «Συμμαχία για την Ελλάδα» με τα οποία προωθείται ο τουρισμός και επιπλέον στην ιστοσελίδα της ΑΝΕΚ θα συμπεριληφθούν τα λογότυπα του φορέα.

Όπως δήλωσε στο Flashnews.gr ο Γενικός Δ/ντής της «Συμμαχίας για την Ελλάδα» κ. Γιώργος Καλούδης «χαιρετίζουμε την συμμετοχή της ΑΝΕΚ στην “Συμμαχία για την Ελλάδα” και η συμφωνία μας είναι ότι μέσα στις τηλεοράσεις των πλοίων θα προβάλλει τα σποτάκια που προάγουν και προωθούν τον Ελληνικό εσωτερικό τουρισμό και παράλληλα στο site θα ανεβάσει τα banner της “Ελλάδας”»

Ο κ.Καλούδης τόνισε πως «είναι μια πολύ καλή αρχή και πολύ σημαντική η προσφορά και η βοήθεια της ΑΝΕΚ και ελπίζουμε ότι θα επεκταθεί αυτή η συνεργασία και σε άλλους τομείς».

Ποια είναι η «Συμμαχία για την Ελλάδα»

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία θεσμικών φορέων της επικοινωνίας που «γεννήθηκε» το 2010 με στόχο την τόνωση της αγοράς, μέσα από την ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού.

Ήταν η πρώτη φορά που ο ιδιωτικός τομέας πρότεινε να προσφέρει αφιλοκερδώς υπηρεσίες στο κράτος και αυτό διότι θεώρησε ότι ο τουρισμός, ως ο δυναμικότερος τομέας της ελληνικής οικονομίας, τη
στιγμή της οικονομικής κρίσης είχε ανάγκη της μεγαλύτερης δυνατής ενίσχυσης.

Το Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού και ο ΕΟΤ, αφού μελέτησαν την πρόταση, ευχαρίστησαν τους φορείς και αποφάσισαν να συνεργαστούν μαζί τους προκειμένου να αφυπνίσουν την ελληνική κοινωνία σχετικά με τον εσωτερικό τουρισμό. Αποτέλεσμα ήταν η καμπάνια «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής μας» η οποία κινήθηκε ανεξάρτητα από τις καμπάνιες του ΕΟΤ.

«Η πρόταση προς τους ξένους είναι να επισκεφθούν την Ελλάδα και προς τους Έλληνες να ξαναγαπήσουν τον τόπο τους και να κάνουν διακοπές στην Ελλάδα» τόνισε ο κ.Καλούδης επισημαίνοντας πως «η ανταπόκριση είναι πάρα πολύ μεγάλη όχι μόνο από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που προωθούν την καμπάνια, αλλά και από πολλές εταιρείες που έχουν εξαγώγιμα προιόντα και οι οποίες ζητούν να τους δοθεί το δικαίωμα να βάλουν πάνω στις συσκευασίες το site της Ελλάδας (www.visitgreece.gr) .

Οπότε με αυτόν τον τρόπο θα προβάλλουν την Ελλάδα.»