Την Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου στο ΚΑΜ – Μεγάλο Αρσενάλι με ομιλητές τους Ευρωβουλευτές Σοφία Σακοράφα, Νότη Μαριά και Νίκο Χουντή

Η Πρωτοβουλία Πολιτών κατά της εκχώρησης του αεροδρομίου Δυτ. Κρήτης «Δασκαλογιάννης»  συνεχίζει τον αγώνα της ενάντια στην εκχώρηση του «Δασκαλογιάνης» στην Fraport.

Μετά την προχθεσινή εκδήλωση στο Ρέθυμνο, καλεί τις Χανιώτισσες και τους Χανιώτες  σε  εκδήλωση την Δευτέρα στις 20 Φεβρουαρίου στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου με ομιλητές τους ευρωβουλευτές Σοφία Σακοράφα, Νότη Μαριά και Νίκο Χουντή.

Η συνεδρίαση του Ανοικτού Συντονιστικού θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου στις 7.30 στο καφέ Κήπος.

Στην σχετική ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας αναφέρονται και τα εξής:

«Τα χθεσινά δημοσιεύματα ότι η ανακεφαλαιοποιημένη με χρήματα των Ελλήνων πολιτών εγχώρια τράπεζα Alpha Bank θα χρηματοδοτήσει την γερμανική Fraport με 300 εκατομμύρια ευρώ προκαλεί αγανάκτηση σε κάθε Έλληνα που κινδυνεύει να χάσει το σπίτι του ή που δεν μπορεί να αναχρηματοδοτήσει τα  δάνεια του και κλείνει την μικρή του επιχείρηση.
 
Η πρωτοβουλία μας είχε εξηγήσει από την πρώτη στιγμή ότι η Γερμανική κυβέρνηση δεν ήθελε να αποκτήσει μόνο τον έλεγχο των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας άλλα ήθελε ο Ελληνικός λαός να χρηματοδοτήσει και την «εξαγορά» και τις «επενδύσεις»
 
Επιβεβαιωθήκαμε όχι μόνο τις προηγούμενες ημέρες αλλά θα συνεχίσουμε να επιβεβαιωνόμαστε καθημερινά. Το ύψος των υποχρεώσεων της γερμανικής Fraport δεν είναι στα 3, 5 δις όπως ήταν η αρχικές μας εκτιμήσεις αλλά το συνολικό ποσό έχει ανέβει στα 5,5 δις σύμφωνα με την τελευταία ανάγνωση των ισολογισμών της μητρικής εταιρείας. Πρόκειται δηλαδή για μια υπερχρεωμένη εταιρεία η επιδιώκει να διασωθεί με την μεταφορά των 300 εκατομμυρίων που εισπράτει το ελληνικό δημόσιο από τα ελληνικά αεροδρόμια στα ταμεία της.
 
Οφείλουμε να υπενθυμίσουμε στους πολίτες αυτού του τόπου ότι  οι περίφημες «διεθνείς» τράπεζες που εμφανίσθηκαν ως χρηματοδότες της Fraport δεν είναι γερμανικές τράπεζες αλλά ούτε ιδιωτικές. Είναι πιστωτικά και «αναπτυξιακά» ιδρύματα που έχουν συσταθεί με κεφάλαια των ευρωπαικών κρατών συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
 
Οφείλουμε όμως να διευκρινίσουμε ότι το «Σκάνδαλο Fraport» με τις όποιες οικονομικές διαστάσεις ήταν και είναι για μας ένα σημαντικό ζήτημα αλλά όχι το κύριο. Το κυρίαρχο για την πρωτοβουλία μας ήταν και εξακολουθεί να είναι η παραμονή του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» της Δυτικής Κρήτης και των υπολοίπων 13 περιφερειακών αεροδρομίων στα χέρια του Ελληνικού λαού με την παράλληλη αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό τους διαμέσου ενός Ενιαίου Φορέα Διαχείρισης Αερολιμένων όπου τα κέρδη τους θα επαναεπενδύονται  για την καλύτερη προσβασιμότητα των Ελλήνων και Ξένων επισκεπτών.»