H εμπνευσμένη ιδέα που είχε μία ιαπωνική αλυσίδα εστιατορίων

Στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν το κοινό, πολλοί επαγγελματίες καταφεύγουν σε μεθόδους άλλοτε δόκιμες και άλλοτε όχι. Χαρακτηριστική ήταν παλαιότερα η έμπνευση επιχειρηματία στην Αυστραλία, στο Café 51, ο οποίος για να δελεάσει τους πελάτες του, είπε πως εάν έκαναν τατουάζ με το λογότυπο του εστιατορίου, εκείνος θα τους πρόσφερε γεύματα εσαεί. 

Αυτή τη φορά μία εξίσου εμπνευσμένη ιδέα -με αμφίβολα όμως επιχειρηματικά αποτελέσματα- είχε μία ιαπωνική αλυσίδα εστιατορίων, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να καταναλώσουν τα προϊόντα της, θέτοντας παράλληλα χρονικό όριο για την προσφορά την οποία λανσάρει τις τελευταίες ημέρες. 

Για την ακρίβεια το συγκεκριμένο κατάστημα έδωσε διορία δέκα λεπτών, ενώ η ισχύς της συγκεκριμένης προσφοράς είναι από τις 2 έως και τις 7 μ.μ. σε καθημερινή βάση.

Επί της ουσίας η προσφορά δοκιμάζει τις… επιδόσεις κάποιου σε πολύ μικρό διάστημα. Έτσι, όσοι επισκέπτονται το εστιατόριο Volks, το οποίο ειδικεύεται σε πιάτα όπως ψητά αλλά και άλλα κρεατικά σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές, θα έχουν τη δυνατότητα να καταναλώσουν όσο αλκοόλ θέλουν σε μόλις 10 λεπτά και μόνο με 88 σεντς ή 100 γιεν. 

Ανάμεσα στα προσφερόμενα προϊόντα είναι επίσης και οι μπύρες χωρίς αλκοόλ καθώς και τα κοκτέιλ, εκτός από τα συνηθισμένα κρασιά (λευκό και κόκκινο), καθώς και κάθε μέγεθος draft μπύρας, ουίσκι και μία σειρά άλλων επιλογών. 

Η αντίστροφη μέτρηση των δέκα λεπτών ξεκινάει από τη στιγμή που ο πελάτης παραγγείλει στο σερβιτόρο την ποσότητα αλκοόλ καθώς και το είδος του ποτού που επιθυμεί και μπορεί να καταναλώσει εντός δεκαλέπτου. 
Ωστόσο θα ήταν υπερβολή να φανταστεί κανείς ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να καταναλώσει μεγάλο αριθμό ποτηριών μπύρας σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. 

Σύμφωνα με τη βιωματική εμπειρία των συντακτών της ιστοσελίδας RocketNews24 που παρουσίασε το σχετικό θέμα, το διάστημα που μεσολαβεί από τη στιγμή που αδειάζει το ποτήρι έως τη στιγμή που θα έρθει το επόμενο στο τραπέζι, είναι περίπου 52 με 53 δευτερόλεπτα. Χωρίς η ποσότητα φυσικά να είναι αμελητέα…
 Βασική προϋπόθεση της προσφοράς είναι οι θαμώνες να έχουν καταναλώσει το προηγούμενο ποτήρι για να παραγγείλουν το επόμενο. Προπαραγγελίες δεν γίνονται δεκτές από το Volks…

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook