Η Ford συνεργάζεται με τη Magna για την παραγωγή ενός νέου υποπλαισίου με βασικό υλικό τα ανθρακονήματα.

Η Ford και η προμηθεύτρια αυτοκινητιστικών ειδών, Magna International, έχουν αναπτύξει ένα πειραματικό ανθρακονημάτινο υποπλαίσιο το οποίο θα μπορούσε σύντομα να χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα παραγωγής.

ΠαρΆ ότι η χρήση ανθρακονήματος για το σασί δεν είναι κάτι νέο, ακόμα και τα αυτοκίνητα με ανθρακονημάτινο πλαίσιο στην πραγματικότητα έχουν μεταλλικά υποπλαίσια.

Λοιπόν, η λύση της Magna και της Ford θα μπορούσε να σημάνει το τέλος σε τέτοιες υλοποιήσεις βελτιώνοντας την ακαμψία, μειώνοντας το βάρος και χρησιμοποιώντας λιγότερα κομμάτια. Το μπροστά υποπλαίσιο αποκλειστικά από δύο ειδικά διαμορφωμένα κομμάτια και μόνο τέσσερα εξαρτήματα και είναι 34% ελαφρύτερο από ένα συνηθισμένο, χαλύβδινο υποπλαίσιο.

Τώρα, το υποπλαίσιο δοκιμάζεται ώστε να εκτιμηθεί η αντοχή σε διάβρωση, σε μικροχτυπήματα και στο σφίξιμο βιδών.

Μιλώντας, για τη συνεργασία μεταξύ Ford και Magna, ο διευθυντής του κέντρου έρευνας και τεχνολογίας της Ford, Mike Whitens, δήλωσε ”Η συνεργασία είναι το κλειδί για την επιτυχία στη σχεδίαση ελαφριών εξαρτημάτων που μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες μας μειωμένη κατανάλωση χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση και στο κράτημα, στην αντοχή ή στην ασφάλεια. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά ώστε να επιτύχουμε αυτές τις ελαφριές λύσεις με χαμηλό κόστος. Η συνεργασία της Magna και της Ford πάνω σε αυτό το ανθρακονημάτινο υποπλαίσιο είναι ένα σπουδαίο παράδειγμα σύμπραξης στα προηγμένα υλικά.”

autotriti.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook