Ο μελετητής δεν μπήκε καν στη διαδικασία να ελέγξει αν ο τύπος στηθαίου που για πρώτη φορά θα χρησιμοποιηθεί σε οδικό έργο στην Ελλάδα μπορεί να κατασκευαστεί στη χώρα μας και αυτό έχει οδηγήσει σε καθυστέρηση του έργου στο δρόμο Γούρνες - Χερσόνησος.

Η προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζονται τα δημόσια έργα στη χώρα μας αντικατοπτρίζονται με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο στη μελέτη του έργου δημιουργίας διπλού κλάδου κυκλοφορίας στο τμήμα Γούρνες - Χερσόνησος.

Όταν εκπονήθηκε η μελέτη είχαν αλλάξει οι προδιαγραφές για τα διαχωριστικά στηθαία για να παρέχουν περισσότερη ασφάλεια στους οδηγούς σε περίπτωση ατυχήματος.

Ο μελετητής συμπεριέλαβε στη μελέτη του έναν νέο τύπο διαχωριστικού στηθαίου με βάση τις νέες προδιαγραφές μόνο που ο συγκεκριμένος τύπος του διαχωριστικού στηθαίου δεν κατασκευάζεται στην Ελλάδα. Αυτό έχει οδηγήσει σε έναν αγώνα δρόμου προκειμένου να βρεθεί λύση καθώς το έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαική Ένωση και δεν μπορεί να αλλάξει έτσι εύκολα η μελέτη. Όμως η κατάσταση αυτή έχει ως αποτέλεσμα να καθυστερεί χρονικά η ολοκλήρωση του έργου.

Ο μελετητής δεν μπήκε καν στη διαδικασία να ελέγξει αν ο συγκεκριμένος τύπος στηθαίου που για πρώτη φορά θα χρησιμοποιηθεί σε οδικό έργο στην Ελλάδα μπορεί να κατασκευαστεί στη χώρα μας και έτσι πλέον αυτό έχει οδηγήσει σε μία επιπλέον καθυστέρηση του έργου.

Το έργο αναμένεται να παραδοθεί το Σεπτέμβριο του 2018 καθώς πέρα από το στηθαίο μένει να κατασκευαστεί και μία νέα γέφυρα στον Αποσελέμη, ένα εξαιρετικά δύσκολο τεχνικό κομμάτι του έργου.

Η κυκλοφορία πλέον θα διεξάγεται τόσο προς Άγιο Νικόλαο όσο και προς Ηράκλειο από το νότιο κλάδο κυκλοφορίας για να υπάρξει ελάφρυνση της παλαιάς εθνικής οδού ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες και λόγω τουριστικής σαιζόν.

Tο τμήμα το δρόμου που δόθηκε στην κυκλοφορία θα κλείσει ξανά τον ερχόμενο Οκτώβριο ώστε να μπορέσει ο εργολάβος να τρέξει με γρηγορότερους ρυθμούς τις εργασίες.