Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναφέρθηκε πως στο Ηράκλειο ο τζίρος των καταστημάτων της μικρής και οργανωμένης λιανικής έχει υποστεί πτώση που αγγίζει το 38%. 

Νέα δεδομένα στην αγορά των λιανικών πωλήσεων και τρόποι εισόδου των μικρών επιχειρήσεων σε οργανωμένα δίκτυα διανομής παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε σήμερα το Επιμελητήριο Ηρακλείου.

«Η προώθηση και προβολή των επιχειρήσεων-μελών μας και των κρητικών προϊόντων στο σύνολό τους αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση και αναγκαία συνθήκη για την ανάπτυξη και την εξωστρέφεια της τοπικής οικονομίας» τόνισε ο Α΄ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου κ. Μανώλης Φραγκάκης στη σύντομη ομιλία του και επισήμανε ότι «για να κερδίσουμε το στοίχημα της ανάκαμψης, η χώρα μας δεν έχει άλλη επιλογή από το να στηριχθεί στις δυνάμεις του ιδιωτικού τομέα».

Στη διάρκεια της εκδήλωσης, ο κ. Βασίλης Μπάρκας, Marketing Expert, παρουσίασε την αγορά της μικρής και οργανωμένης λιανικής, καθώς και τη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή σε σχέση με τα μικρά σημεία πώλησης, ενώ ο κ. Σταμάτης Bρεττός, εκπρόσωπος της εταιρίας Rota,  ανέλυσε τη δυναμικότητα των επαγγελματικών εκθέσεων ως κανάλι διανομής.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναφέρθηκε πως στο Ηράκλειο ο τζίρος των καταστημάτων της μικρής και οργανωμένης λιανικής έχει υποστεί πτώση που αγγίζει το 38%. Οι ομιλητές προέτρεψαν τους επιχειρηματίες να στραφούν στην πώληση καινοτόμων προϊόντων αλλά και στη διανομή κατ' οίκον που δειχνει να κερδίζει έδαφος.

Ακολούθησαν κατ’ ιδίαν συναντήσεις των επιχειρηματιών που συμμετείχαν στην εκδήλωση με τους εισηγητές από τους οποίους ενημερώθηκαν για επιμέρους ζητήματα σχετικά με τη δική τους εμπορική δραστηριότητα.