Η BMW θέλει να απλοποιήσει τις διαδικασίες παραγωγής κόβοντας από τη γκάμα εκδόσεις αμαξώματος, κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων και στοιχεία εξοπλισμού που δεν έχουν μεγάλη ζήτηση.

Ο στόχος δεν είναι άλλος παρά η εξοικονόμηση πόρων τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οικονομικού Διευθυντή Nicolas Peter. Καθώς οι περισσότεροι Γερμανοί κατασκευαστές ακολουθούν (ή μήπως οι ίδιοι δημιουργούν;) την τάση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η BMW θέλει να αποκτήσει προβάδισμα στη συγκεκριμένη τεχνολογία στην πολύ σημαντική αγορά της Κίνας. Η πολύ αυστηρή νομοθεσία της χώρας σε σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος αναγκάζει κάθε κατασκευαστή που θέλει να είναι ενεργός στην κινεζική αγορά να έχει τουλάχιστον το 12% της γκάμας του αποτελούμενο από ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως το 2020. Κρίνοντας από το γεγονός ότι η BMW είχε διψήφιο ποσοστό αύξησης πωλήσεων στην Κίνα ενώ στην Αμερική σημείωσε μικρή μείωση, είναι προφανές σε τίνος τις προτιμήσεις θα δοθεί προτεραιότητα. Ήδη στο Μόναχο εξελίσσουν μια Σειρά 5 με μακρύτερο μεταξόνιο ειδικά για την Κίνα και μια καινούρια Χ1.

Ήδη από το 2016, ποσοστό 5,5% από τα συνολικά έσοδα δαπανήθηκε σε Έρευνα και Εξέλιξη. H BMW, όπως και όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτή τη στιγμή δεν είναι έτοιμη. Και για να προλάβει, κόβει κονδύλια από διάφορες δραστηριότητες και τα διοχετεύει σε αυτό τον σκοπό. Έτσι αποφασίστηκε να κοπούν εκδόσεις κινητήρα και μετάδοσης που δεν είναι δημοφιλείς, καθώς και στοιχεία εξοπλισμού. Να περιοριστούν δηλαδή οι επιλογές εξατομίκευσης. Δυνατότητα που πολλοί κατασκευαστές είχαν κάνει σημαία τα τελευταία χρόνια.

Έτσι θα καταργηθεί το χειροκίνητο κιβώτιο από την Σειρά 2 της αμερικάνικης αγοράς, μην αγχώνεστε (ακόμα). Στις ΗΠΑ θα κοπούν επίσης κάποιες από τις διαθέσιμες επιλογές κινητήρων ντίζελ για τη Σειρά 5. «Έχουμε περισσότερα από 100 διαφορετικά τιμόνια» είπε ο Nicolas Peter. «Πιστεύετε ότι πραγματικά χρειάζονται;» αναρωτήθηκε. Τι λέτε;

 

drive.gr