Ένα περιστατικό το οποίο συνέβη την νύχτα του Σαββάτου προς Κυριακή, ανέδειξε και πάλι την «γύμνια» του Διεθνούς αεροδρομίου στην παροχή ιατρικών υπηρεσιών

Στην περίοδο που το αεροδρόμιο Χανίων διαχειριζόταν από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, συχνά – πυκνά, εγίνετο λόγος για το πρόβλημα της μη ύπαρξης ιατρικών υπηρεσιών , ειδικά μετά το απόγευμα και το βράδυ.

Και ενώ κάποιοι θεώρησαν πως με το νέο καθεστώς διαχείρισης του αεροδρομίου από ιδιωτική εταιρεία, θα υπήρχαν αλλαγές προς το καλύτερο, δυστυχώς, ένα περιστατικό που συνέβη μετά τα μεσάνυχτα του περασμένου Σαββάτου, διέψευσε αυτές τις ελπίδες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr,  μετά τα μεσάνυχτα Σαββάτου προς Κυριακή, επρόκειτο να αναχωρήσει μια - από τις πολλές -  πτήσεις τσάρτερ με προορισμό  Σκανδιναβική χώρα.

Και ενώ είχε γίνει η επιβίβαση στο αεροσκάφος, μια επιβάτιδα εμφάνισε πρόβλημα υγείας με έντονη ζαλάδα και πόνους στο κεφάλι.

Γιατρός στο αεροδρόμιο δεν υπήρχε και έτσι η γυναίκα μεταφέρθηκε σε κοινόχρηστη  αίθουσα του αεροδρομίου, όπου – σύμφωνα με τις πληροφορίες – παρέμεινε, μαζί με εκπρόσωπο  του τουριστικού πράκτορα, για μια περίπου ώρα, έως ότου μεταβεί ασθενοφόρο.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες,  το ιατρείο του Νοσοκομείου καλύπτεται με γιατρό από το Νοσοκομείο Χανίων, αλλά μόνο σε πρωινή βάρδια (και εκτός ρεπό, αδειών κλπ).

Δηλαδή δεν υπάρχει ουδεμία βελτίωση σε σχέση με την διαχείριση του αεροδρομίου από το Ελληνικό δημόσιο και οι επιβάτες των δεκάδων πτήσεων τις απογευματινές και βραδινές ώρες, παραμένουν χωρίς ιατρική κάλυψη.