Στα Χανιά η μητέρα της αδικοχαμένης 20χρονης φοιτήτριας – Συνάντηση με τον Πρύτανη του Πολυτεχνείου Κρήτης για τον κυκλικό κόμβο

Με μοναδικό στόχο να μην πάει χαμένη η θυσία των δύο νέων, της 20χρονης φοιτήτριας  και του 19χρονου Ιωάννη, η μητέρα της Στέλλας, συναντήθηκε σήμερα με τον Πρύτανη του Πολυτεχνείου Κρήτης Βασίλη Διγαλάκη.

Σκοπός της συνάντησης, η ενημέρωση για το που βρίσκεται το θέμα της κατασκευής κυκλικού κόμβου στην είσοδο του Πολυτεχνείου Κρήτης, στον δρόμο – καρμανιόλα των Κουνουπιδιανών.

Όπως ανέφερε ο δικηγόρος της οικογένειας Γιώργος Κομισόπουλος, το μόνο που απασχολεί τους χαροκαμένους γονείς είναι να μην πάει χαμένη η θυσία των δύο παιδιών και να ξεκινήσει το θέμα της κατασκευής του κυκλικού κόμβου.

Χαρακτηριστικό είναι και το ότι φεύγοντας η μητέρα της Στέλλας το μόνο που είπε ήταν: «Να μην κλάψουν άλλες μανάδες»

Ο κ.Κομισόπουλος αναφέρθηκε στην τραγική κατάσταση του δρόμου τονίζοντας: «Θέλουν δεν θέλουν ο κόμβος θα γίνει», ενώ έκανε λόγο και για ευθύνες της πολιτείας η οποία (Περιφέρεια Κρήτης) έχει παραλάβει από το 2014 μια ολοκληρωμένη μελέτη με παραχώρηση γης από το Πολυτεχνείο Κρήτης, δεν έκανε το παραμικρό.

Σε ότι αφορά στο θέμα του τροχαίου δυστυχήματος, και στις ευθύνες του 20χρονου οδηγού του μοιραίου αυτοκινήτου, ο κ.Κομισόπουλος, μίλησε για νέα στοιχεία που συλλέγονται και τα οποία θα πρέπει να οδηγήσουν στην αναθεώρηση των κατηγοριών.

Η πρόταση - μελέτη του Πολυτεχνείου Κρήτης

Στο μεταξύ, σήμερα το Πολυτεχνείο Κρήτης έδωσε στην δημοσιότητα όλα τα έγγραφα και τα στοιχεία που αφορούν στην μελέτη που εκπόνησε για την κατασκευή  του κυκλικού κόμβου.

Όπως αποκαλύπτεται τα πρώτα έγγραφα αυτά εστάλησαν στην Περιφέρεια από τον Ιούνιο του 2014!

Πρόκειται για την Τεχνική Πρόταση (3/10/2014) και με νέο έγγραφο στις 21 Οκτωβρίου 2016  καθώς και ένα ακόμη έγγραφο - πρόταση που εστάλη στις 24 Οκτωβρίου 2016.

Επίσης δόθηκε στην δημοσιότητα και η απάντηση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης στις 18 Νοεμβρίου 2016, η οποία - εκτός των άλλων - παραπέμπει στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης.