Διαβάστε επίσης συμβουλές για Villa Design & Marketing, αλλά και για τη σημασία της Εμπειρίας για τον ταξιδιώτη

by: Nikos S. Morantis

Είναι πλέον γεγονός ότι οι βίλες και οι αυτόνομες κατοικίες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην τουριστική αγορά, με τη ζήτησή τους να αυξάνεται ολοένα και περισσότερο. Τα νέα κανάλια διανομής, όπως το Airbnb, έχουν αναδείξει ανάλογα προϊόντα και η δημιουργία αυτής της νέας αγοράς είναι αναμφισβήτητη.

Το 100% Hotel Show, δίνοντας έμφαση στην κάλυψη των αναγκών των Villa Owners αλλά και των ξενοδόχων (αφού αρκετοί από αυτούς έχουν βίλες στα καταλύματά τους), έχει φροντίσει για την προσέλκυση μερικών από τις κορυφαίες εταιρείες για την ανάπτυξη προϊόντων όπως βίλες και αυτόνομες κατοικίες, και έχει προγραμματίσει ένα από τα πλέον advanced workshops με κατεύθυνση την ανάπτυξη των πωλήσεων της βίλας.

Εν όψει του επερχόμενου 100% Hotel Show και στο πλαίσιο της ξεκάθαρης κατεύθυνσης της έκθεσης για παροχή λύσεων για Villa Owners, η ομάδα της διοργάνωσης αποφάσισε να παρουσιάσει κάποια σημεία-κλειδιά, σε σχέση με την ανάπτυξη μιας βίλας.

Το Design της Βίλας διαφέρει από αυτό των Ξενοδοχείων
 
Καθώς η βίλα είναι εκ φύσεως ένα Upmarket προϊόν, η προδιαγραφή της σε επίπεδο Design δεν μπορεί να είναι ανάλογη με ενός ξενοδοχείου. Πιο συγκεκριμένα, στα ξενοδοχεία είθισται να γίνεται μια πιο μαζική προδιαγραφή σε επίπεδο αισθητικής αλλά και υλικών, επιτυγχάνοντας οικονομία κλίμακος, κάτι το οποίο δεν μπορεί να εφαρμοστεί στη βίλα. 

Στις βίλες, πρέπει να δοθεί έμφαση στη λεπτομέρεια και τη μοναδικότητα. Καθώς μάλιστα πρόκειται για προϊόν το οποίο θα πουληθεί ακριβότερα, είναι απαραίτητη και η χρήση υψηλότερης ποιότητας και αισθητικής επίπλων, υλικών αλλά και ιδιαίτερων διακοσμητικών στοιχείων. Ακόμη και αν η βίλα εντάσσεται σε ένα ξενοδοχειακό συγκρότημα, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να εξετάσουν διαφορετικά την ανάπτυξή της, έτσι ώστε να της προσδώσουν και την ανάλογη προστιθέμενη αξία, εναρμονισμένη πάντα με τη γενική αισθητική του καταλύματος.

Οι Βίλες έχουν αυξημένες ανάγκες σε επίπεδο Brand Identity και Online Marketing
 
Παλαιότερα, όταν η προσφορά ήταν περιορισμένη και τα κανάλια διανομής λιγοστά, η πώληση μιας βίλας αποτελούσε μια σχετικά απλή διαδικασία. Στις μέρες μας όμως, ο ανταγωνισμός αυξάνει ολοένα και περισσότερο, ενώ με την προσθήκη νέων καναλιών διανομής, το Villa Marketing γίνεται μια αρκετά απαιτητική διαδικασία. 

Οι βίλες πρέπει να έχουν πλέον αναπτυγμένο Brand Identity με μοντέρνα, ξενοδοχειακού επιπέδου websites, που εξυπηρετούν το συνολικό οnline sales plan τους, ενώ η φωτογράφισή τους θα πρέπει να καλύπτει όλο το φάσμα της εμπειρίας. Επίσης, η συνεργασία με Hotel Marketing Experts είναι απαραίτητη, αφού πολλές από τις τεχνικές διανομής και τα κανάλια είναι ίδια με τα ξενοδοχεία, που απαιτούν υψηλή εξειδίκευση.

Ο ταξιδιώτης δεν αγοράζει απλά μια ωραία βίλα, αλλά μια ολοκληρωμένη εμπειρία

Οι περισσότερες βίλες πλέον παρέχουν πολλά περισσότερα από ένα ωραίο οίκημα. Οι concierge υπηρεσίες, η γαστρονομία αλλά και τα events έρχονται να αυξήσουν την ικανοποίηση του επισκέπτη αλλά και τα πιθανά έσοδα του ιδιοκτήτη. 

Το μεγάλο ζήτημα είναι να συνειδητοποιήσουν οι ιδιοκτήτες τη σημασία της Εμπειρίας, και να μπορέσουν να την ενσωματώσουν αποτελεσματικά, τόσο στο operation όσο και στο identity της επιχείρησής τους. Σημαντική είναι επίσης και η καταγραφή του τρόπου με τον οποίο η Εμπειρία μπορεί να συντελέσει στην αύξηση των εσόδων, αλλά και του τρόπου πρόβλεψης της πιθανής αύξησης του revenue.

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιήθηκαν στο άρθρο είναι από το Senses Villas Mykonos, που ανήκει στην διαχείριση των Anatolia Hotels & Villas, εταιρεία που μπορείτε να συναντήσετε στο 100% Hotel Show 2017.

  • Ο Νίκος Σ. Μοράντης, είναι υπεύθυνος για την ξενοδοχειακή και digital υπόσταση του 100% Hotel Show. Σε συνεργασία με τη διοργανώτρια εταιρεία της έκθεσης Demand Customize Marketing, συμβάλλει στη στρατηγική ανάπτυξη του θεσμού.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook