Έλαβε άλλα προϊόντα από αυτά που παρήγγειλε ενώ από ένα σημείο και μετά δεν μπορούσε να επικοινωνήσει καθόλου με την εταιρεία - Μια ακόμη γυναίκα από Θεσσαλονίκη καταγγέλει ότι έπεσε θύμα ίδιας απάτης

Θύμα απάτης μέσω του Facebook καταγγέλλει ότι έπεσε ένας Χανιώτης που δεν φαντάζονταν ότι η αγορά προϊόντων από εταιρεία που διαφημίζεται στο μέσο κοινωνικό δικτύωσης θα έπαιρνε τέτοια τροπή.

Η περιπέτεια του Χανιώτη, που κρατάει εδώ και περίπου ένα μήνα, ξεκίνησε όταν απευθύνθηκε σε σελίδα που διακινεί παπούτσια μέσω Facebook, για να παραγγείλει προϊόντα που είδε μέσα από την σελίδα της εταιρείας και την οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Η παραγγελία περιελάμβανε τρία ζευγάρια παπούτσια και έγινε μέσω μηνυμάτων ενώ το κόστος της ανήλθε στα 200 ευρώ. 

Όπως του ανέφεραν η φίρμα των παπουτσιών ήταν γνήσια, η τιμή αγοράς των προϊόντων  σε έκπτωση μέχρι εξαντλήσεων των αποθεμάτων ενώ η εταιρεία ανταποκρίθηκε θετικά στο "παζάρι" που έκανε ο Χανιώτης, να αγοράσει δηλαδή τρία αντί για δύο ζευγάρια παπούτσια με ένα μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης από αυτό που του δίνονταν.

Η διαδικασία της παραγγελίας ολοκληρώθηκε έπειτα από ανταλλαγή αρκετών μηνυμάτων μεταξύ της εταιρείας και του ενδιαφερόμενου, και αυτή η μακροσκελής συνομιλία αλλά και η έκπτωση που του δόθηκε κατόπιν συνεννόησης, έδινε την ασφάλεια στον Χανιώτη ότι πρόκειται για μια σοβαρή εταιρεία που δραστηριοποιείται στο Facebook.

Εταιρεία φάντασμα μετά την αποστολή λανθασμένου πακέτου

Η εικόνα που είχε για την εταιρεία ο καταγγέλλων άλλαξε άρδην, καθώς όταν παρέλαβε το πακέτο με τα προϊόντα, αφενός αυτά δεν αντιστοιχούσαν στα παπούτσια που παρήγγειλε, αφετέρου και το σημαντικότερο, από εκείνη την ημέρα και έπειτα ο Χανιώτης δεν κατάφερε να συνεννοηθεί με τους ανθρώπους που του απαντούσαν μέσα από το πληκτρολόγιο του ηλεκτρονικού υπολογιστή και να γίνει επιστροφή της παραγγελίας.

Η εταιρεία, αφού είχε "τσεπώσει" τα 200 ευρώ για λάθος προϊόντα και ενώ πρωτύτερα διαβεβαίωνε ότι σε περίπτωση λάθους, η επιστροφή και αλλαγη των προϊόντων θα γίνονταν μέσα σε διάστημα 15 ημερών, άρχισε να γίνεται όλο και πιο φειδωλή στην επικοινωνία ενώ διαρκώς επικαλούνταν πτώση του συστήματος παραγγελιών που δεν της επέτρεπαν να δουν τι έχει συμβεί με την παραγγελία του Χανιώτη. Έχει περάσει σχεδόν ένας μηνάς από τη στιγμή που έγινε η παραγγελία και εδώ και περίπου 15 ημέρες, από τις 29 Σεπτεμβρίου, η εταιρεία δεν απαντά ούτε μέσω μηνυμάτων.

(παρακάτω σε εικόνα μέρος της συνομιλίας πριν και μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας)

 

 

 

Και άλλοι αγοραστές θύματα της εταιρείας;

Η ιστορία όμως, όπως αποκαλύφθηκε έχει και συνέχεια.

Ο Χανιώτης, δεν τα παράτησε και στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook, σχολίασε δημόσια αναφέροντας τι είχε συμβεί με συνέπεια έπειτα από λίγες ημέρες η εταιρεία, να τον μπλοκάρει και από τη σελίδα.

Και πάλι όμως δεν τα παράτησε και μέσα από το διαδίκτυο, βρήκε ότι την ίδια ακριβώς εμπειρία είχε και μια κοπέλα από τη Θεσσαλονίκη, με την οποία επικοινώνησε για να διαπιστώσει ότι δεν ήταν ο μόνος στον οποίο... κατά λάθος εστάλησαν διαφορετικά προϊόντα από αυτά που παρήγγειλε και η εταιρεία "εξαφανίστηκε" χωρίς να διορθώσει το "λάθος".

Τηλέφωνο και σελίδα που ποτέ δεν "απαντούν"

Από το Σάββατο το απόγευμα, που λάβαμε την καταγγελία από τον Χανιώτη, προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με την εταιρεία για να λάβουμε την δική της εκδοχή για τα γεγονότα όμως δεν καταφέραμε, μέχρι και την Τρίτη το βράδυ, να συνομιλήσουμε με κανέναν εκπρόσωπο της εταιρείας. Το κινητό τηλέφωνο που έδινε η εταιρεία στη σελίδα της, δεν απάντησε ποτέ (ήταν πάντα κλειστό) ενώ δεν λάβαμε καμία απάντηση και στα μηνύματα που αποστείλαμε σημειώνοντας ότι πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό θέμα που αφορά την εταιρεία.