Στους Γάλλους τουρίστες στοχεύει ο τουριστικός κλάδος της Κρήτης, προκειμένου να ανακάμψει η αγορά για φέτος το καλοκαίρι.

Οι επιχειρηματίες του χώρου διακρίνουν μία «χρυσή» ευκαιρία στις ακυρώσεις των τελευταίων ημερών για τους τουριστικούς προορισμούς της Τυνησίας και της Αιγύπτου, που βρίσκονταν στην πρώτη θέση των προτιμήσεών τους.
Οι τελευταίες όμως πολιτικές εξελίξεις και οι ακόλουθες αναταραχές που σημειώνονται τα τελευταία 24ωρα στις δύο χώρες, έχει ως αποτέλεσμα ένα… μπαράζ ακυρώσεων των τουριστικών κρατήσεων από τους ξένους επισκέπτες τους και ιδιαίτερα τους Γάλλους… υποστηρικτές τους τα τελευταία χρόνια στον εν λόγω τομέα.

Για το λόγο αυτό οι κινήσεις της Κρήτης, αλλά και της Ελλάδας γενικότερα, στην προώθηση και διαφήμισή της, πρέπει να είναι άμεση και πάνω από όλα επιθετική!

Συνάντηση

Μάλιστα, το θέμα αυτό αλλά και οι κινήσεις που θα ακολουθήσουν το αμέσως επόμενο διάστημα, καθώς τα χρονικά περιθώρια στενεύουν με τις τουριστικές κρατήσεις για την ερχόμενη σεζόν να βρίσκονται προ πυλών, απασχόλησε τη συνάντηση των Ενώσεων Ξενοδόχων της χώρας με τον υφυπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργου Νικητιάδη στις αρχές της εβδομάδας.

«Είναι πραγματικά η πρώτη φορά που πραγματοποιούμε μία τέτοια συνάντηση και εκθέτουμε τα προβλήματα, τις σκέψεις και τις προτάσεις μας στην ηγεσία του υπουργείου, που πραγματικά μας άκουσε προσεκτικά και φάνηκε να συμμερίζεται τους προβληματισμούς μας. Και πραγματικά ευχαριστούμε τον υφυπουργό γι' αυτό», σημειώνει ο πρόεδρος των διευθυντών των ξενοδοχειακών μονάδων Κρήτης, Γιώργος Πελεκανάκης
Μάλιστα, ο κ. Νικητιάδης φάνηκε να συμφωνεί με αυτήν την πρόταση των ξενοδόχων, όμως δεν τους έδωσε συγκεκριμένες απαντήσεις για το ποια θα είναι η μορφή της ενδεχόμενης διαφήμισης και το χρονικό διάστημα που θα γίνει.

«Ζητήσαμε να δώσουμε προτεραιότητα και αμεσότητα στην προβολή του νησιού και γενικότερα της Ελλάδας στη Γαλλία, επειδή ο βασικός προορισμός των Γάλλων είναι η Τυνησία και λόγω των αναταραχών της γυρίζουν την πλάτη. Οπότε είναι "χρυσή" ευκαιρία για εμάς», συνεχίζει ο κ. Πελεκανάκης.

Γερμανοί
Βέβαια, η διαφήμιση της Ελλάδας δεν θα πρέπει να περιοριστεί μόνο στα σύνορα της Γαλλίας, αλλά να μεταφερθεί και στην ευρωπαϊκή χώρα της Γερμανίας, η οποία δεν φαίνεται να… μας συμπαθεί ιδιαίτερα, σύμφωνα με τον κ. Πελεκανάκη.

«Οι προκρατήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει και σίγουρα υπάρχει μία μείωση από πλευράς Γερμανίας προς το παρόν και νομίζουμε ότι έτσι θα συνεχιστεί η κατάσταση, εάν τουλάχιστον δεν γίνει κάτι που θα την ανατρέψει», αναφέρει ο κ. Πελεκανάκης.
Το γενικότερο αρνητικό κλίμα που υπάρχει μεταξύ της χώρας μας και της Γερμανίας, αλλά και η παντελής έλλειψη διαφήμισης και προώθησης της Ελλάδας, είναι τα δύο κύρια αίτια αυτής της κατάστασης, σύμφωνα με τον ίδιο.

Αν και οι Γερμανοί τουρίστες δεν φαίνεται να δείχνουν εχθρικοί προς τη χώρα μας, αλλά αντιθέτως κρατούν ουδέτερη στάση, κανείς δεν υπάρχει για να τους… οδηγήσει προς τους τουριστικούς μας προορισμούς.
«Υπάρχει ένα αρνητικό κλίμα μεταξύ των δύο χωρών και το δυστύχημα είναι ότι δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η διαφήμιση της Ελλάδος σε αυτές τις χώρες. Έχουμε μείνει πολύ πίσω στο θέμα της διαφήμισης της Ελλάδας και δεν υπάρχει κανείς για να ανατρέψει αυτό το αρνητικό κλίμα, ενώ την ίδια στιγμή τα ΜΜΕ της Γερμανίας το επιβαρύνουν», καταλήγει ο κ. Πελεκανάκης.