Κωλοπετσωμένη η πολυεθνική αυτοκινητοβιομηχανία, αφού ο ρομποτικός πισινός της είναι πραγματικά ακούραστος στο κάτσε-σήκω.

Όπως όλοι μας έχουμε από μια γνώμη, έτσι έχουμε και διαφορετικούς… πισινούς. Σε μέγεθος, σε βάρος, σε σκληρότητα.

Επιπλέον, τους χρησιμοποιούμε και διαφορετικά, ιδίως όταν μπαίνουμε και βγαίνουμε στο αυτοκίνητο. Κάποιοι κάνουν το κάθισμα τέρμα πίσω για πιο εύκολη έξοδο, άλλοι γυρίζουν 90 μοίρες και πατούν και τα δύο πόδια στο έδαφος, ενώ οι περισσότεροι βγάζουμε το αριστερό πόδι πρώτα, σηκωνόμαστε όρθιοι και μετά βγάζουμε το δεξί.

Επειδή η άνεση και η ευκολία μας είναι τομείς ιδιαίτερα σημαντικοί για μια αυτοκινητοβιομηχανία όπως η Ford, οι μηχανικοί της δεν βασίστηκαν σε υποκειμενικές περιγραφές του πώς χρησιμοποιούμε τα καθίσματα του αυτοκινήτου, αλλά εγκατέστησαν πιεζομετρικές επιφάνειες σε καθίσματα δοκιμών για να συλλέξουν αντικειμενικά δεδομένα.

Με τα δεδομένα αυτά, οι μηχανικοί της Ford έφτιαξαν τον Robutt (από το robotic butt, δηλ. ρομποτικός πισινός) που ο σκοπός του είναι να κάθεται και να σηκώνεται από τα καθίσματα χωρίς διακοπή, μέχρι να τον σταματήσουν.

Ο Robutt δεν δοκιμάζει μόνο την αντοχή του καθίσματος, αλλά και το πόσο αυτό διατηρεί το σχήμα και την άνεσή του καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του. Η Ford δίνει ιδιαίτερη σημασία στα καθίσματά της, γι’ αυτό και είναι ένα από τα εξαρτήματα που περνούν τις πιο σκληρές δοκιμές – όπως λέει και η μηχανολόγος στο παρακάτω video.

Και για να μην απορείτε γιατί η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί ανθρώπους γι’ αυτή τη δουλειά –ώστε μη χάνονται και θέσεις εργασίας– μάθετε ότι ο ακούραστος Robutt συμπυκνώνει σε μόλις τρεις εβδομάδες τη χρήση και τη φθορά που υφίσταται ένα κάθισμα μέσα σε μια ολόκληρη δεκαετία!

Αν αντέχετε κι εσείς να το κάνετε, στείλτε στη Ford το βιογραφικό σας.

 

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook