Πολλές φορές κατά την διάρκεια της δίαιτας έρχεται στο μυαλό μας η εικόνα ενός παχυντικού φαγητού η τροφίμου που έχουμε λαχταρίσει.

Το να προσπαθούμε απλά να το βγάλουμε από το μυαλό μας φαίνεται ότι δεν αποδίδει ιδιαίτερα.

Έρευνες δείχνουν ότι τα άτομα που αφιερώνουν λίγο χρόνο στη φαντασίωση κατανάλωσης μεγάλων ποσοτήτων παχυντικών τροφίμων, στη πραγματικότητα καταφέρνουν να μην τα καταναλώσουν ή αρκούνται σε πολύ μικρότερες ποσότητες, σε σχέση με τα άτομα που προσπαθούν να αποβάλλουν τις «παχυντικές σκέψεις». Να θυμάστε πως ακόμη και στη δίαιτα δεν υπάρχουν απαγορευμένα τρόφιμα.. Υπάρχουν όμως περιοριστικές ποσότητες.
 
Παγωμένου Ελευθερία 
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα