Το υβριδικό Skoda Fabia vRS είναι μέρος μιας στρατηγικής εξηλεκτρισμού των καυτών hatchback του ομίλου VW.

Το Volkswagen Group ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα γενιά εξηλεκτρισμένων καυτών hatchback, ξεκινώντας από το νέο Skoda Fabia vRS, στις αρχές της νέας δεκαετίας.

Πληροφορίες μέσα από το εργοστάσιο αναφέρουν ότι τα υβριδικά hot hatches εξετάζονται από το marketing αλλά και τα τεχνικά τμήματα ως η ιδανική γέφυρα που θα ενώνει το σήμερα με το αύριο και την ηλεκτρική εποχή. Είναι στρατηγικής σημασίας για τον Όμιλο VW να διαμορφώσει μια θετική εικόνα για τον ηλεκτρισμό, η οποία θα βασίζεται στα πλεονεκτήματα που σχετίζονται με την απόδοση, τις επιδόσεις και μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Προκειμένου η μετάβαση στη νέα εποχή να είναι ομαλή, καθώς η VW υποστηρίζει ότι από το 2025 θα έχει στην αγορά 30 ηλεκτρικά μοντέλα.

«Δεν περιμένουμε ότι θα περάσει ο κόσμος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέσα σε μια μέρα. Θα πάρει δεκαετίες αυτή η μετάβαση, και πρέπει να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να την κάνουν βήμα βήμα, δείχνοντάς τους ποιες είναι οι δυνατότητες», αναφέρουν υψηλά ιστάμενοι του Ομίλου, ο οποίος δρομολογεί τις εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο.

Οι μάρκες του VW Group θα χρησιμοποιήσουν τις υπάρχουσες κορυφαίες εκδόσεις για να προωθήσουν τα πλεονεκτήματα της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας, αντί να δημιουργήσουν από την αρχή νέα sub-brands. Δηλαδή θα δούμε τα μοντέλα Cupra της SEAT και vRS της Skoda, να ενσωματώνουν αυτή την τεχνολογία.

Έτσι κι αλλιώς από του χρόνου, με την προσθήκη του Ateca Cupra, η SEAT αλλάζει τη στρατηγική της, προωθώντας τα αυτοκίνητα με το σχετικό λογότυπο όχι ως εκδόσεις αλλά ως διαφορετικής φιλοσοφίας μοντέλα σε σχέση με την αρχική πλατφόρμα στην οποία βασίζονται. Μια εξηλεκτρισμένη έκδοση vRS του Fabia, μια τεχνολογία δηλαδή που θα το διαφοροποιούσε πολύ από το βασικό μοντέλο,θα επέτρεπε στη Skoda να ακολουθήσει την ίδια στρατηγική.

«Το Fabia vRS ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο και θα θέλαμε ένα τέτοιο μοντέλο στη γκάμα μας σήμερα. Αλλά δεν είναι μέσα στα πλάνα μας για τα επόμενα δύο τρία χρόνια», δήλωσε ο Bernard Maier, CEO της Skoda. «Το επόμενο Fabia vRS θα είναι κάτι διαφορεικό», συμπλήρωσε. Όταν ρωτήθηκε αν εννοούσε τη χρήση ηλεκτρικής τεχνολογίας απάντησε: «Θα είχε λογική…». Αυτή τη στιγμή η Skoda διαθέτει στην αγορά το Octavia RS ενώ λογικά μια έκδοση RS του νέου Karoq θα έρθει λίγο μετά το «αδελφό» VW T-Roc R.

Πηγή: drive.gr