Δείτε προτάσεις για πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και ενδιάμεσα γεύματα.

Αν θέλετε να χάσετε εύκολα και γρήγορα κιλά μπορείτε να ακολουθήσετε το παρακάτω πρόγραμμα διατροφής. Η συγκεκριμένη δίαιτα εμφανίστηκε το 1911 και ακόμη είναι μία από τις καλύτερες δίαιτες για απώλεια βάρους.

Ο κανόνας που πρέπει να ακολουθήσετε και τις 15 μέρες είναι να μην συνδυάζετε όξινα τρόφιμα με αλκαλικές τροφές.

Παράδειγμα όξινου φαγητού: Κρέας και ψάρι

Παράδειγμα αλκαλικού φαγητού: Ξηροί καρποί, λαχανικά και όσπρια.

Θα πρέπει κατά τη διάρκεια της ημέρας να λαμβάνετε 1200-1300 θερμίδες.

Προτάσεις για πρωινό:

1 ποτήρι γάλα άπαχο με 1 χούφτα δημητριακά
1 γιαουρτάκι χαμηλό σε λιπαρά
Προτάσεις για πρωινό σνακ:

χυμό από 2 πορτοκάλια ή γκρέιπφρουτ
1 φρούτο της επιλογής σας (μπορεί να είναι ένα μήλο ή
ένα αχλάδι ή δύο βερίκοκα ή 2 φέτες ανανά ή ένα ακτινίδιο)
Προτάσεις για μεσημεριανό:

1 μερίδα υδατάνθρακες (1 πιάτο μακαρόνια ή ένα πιάτο 
ρύζι μαζί με πράσινη σαλάτα ή ψητά λαχανικά
1 μερίδα μερίδα πρωτεΐνης περίπου 150γρμ (κοτόπουλο, μοσχάρι, ψάρι) και σαλάτα ή ψητά λαχανικά
Προτάσεις για απογευματινό σνακ:

χυμό από 2 πορτοκάλια ή γκρέιπφρουτ
1 φρούτο της επιλογής σας (μπορεί να είναι ένα μήλο ή ένα αχλάδι ή δύο βερίκοκα ή 2 φέτες ανανά ή ένα ακτινίδιο)
χυμό από λαχανικά όπως για παράδειγμα από καρότα
Προτάσεις για βραδινό:

1 μερίδα πρωτεΐνης περίπου 150-200 γρμ (κρέας, ψάρι ή αβγά) και πράσινη σαλάτα ή ψητά λαχανικά
50γμ κρύο ζαμπόν ή γαλοπούλα (αλλαντικά) και πράσινη σαλάτα ή ψητά λαχανικά
1 πιάτο σούπα λαχανικών (με πιπεριές, πατάτες, καρότα)
1 μερίδα υδατάνθρακες (1 πιάτο μακαρόνια ή ένα πιάτο ρύζι μαζί με πράσινη σαλάτα ή ψητά λαχανικά
* Να θυμάστε ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο. Εάν θέλετε μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σας δώσει τις σωστές οδηγίες.

 

mothersblog.gr