Σίγουρα όλοι έχετε μπει στον πειρασμό να δοκιμάσετε πολύ αυστηρές δίαιτες προκειμένου να ξεφορτωθείτε γρήγορα τα περιττά κιλά. Τα πολύ αυστηρά προγράμματα έχουν σαν αποτέλεσμα την μεγάλη απώλεια υγρών αλλά και μυϊκής μάζας. Επιδρούν αρνητικά στις «καύσεις» προκαλώντας μείωση του μεταβολισμού.

Αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα κάνοντας μας πιο επιρρεπείς σε κρυολογήματα. Προκαλούν διατροφικές ελλείψεις και αβιταμινώσεις και επηρεάζουν λειτουργίες όπως η μνήμη και η συγκέντρωση. Δίαιτες που αποκλείουν τρόφιμα ή ομάδες τροφίμων πρέπει να αποφεύγονται. Είναι σίγουρο ότι η επιστροφή στις παλιές συνήθειες θα επαναφέρει αρκετά γρήγορα τα κιλά που χάθηκαν.

Κάθε οργανισμός έχει τις δικές του ανάγκες και σύμφωνα με αυτές πρέπει να διαμορφωθεί ένα διαιτολόγιο που πάνω απ’ όλα θα παρέχει κάλυψη θρεπτικών συστατικών και δεν θα βάζει σε κίνδυνο την υγεία σας.

Εξάλλου, ο τελικός στόχος είναι πάντα η διατήρηση του βάρους στα επιθυμητά επίπεδα και οι στερητικές δίαιτες σίγουρα δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος για να το πετύχετε.

Παγωμένου Ελευθερία 
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα