Η διοίκηση του Νοσοκομείου επιβεβαιώνει την ύπαρξη του τηλεφωνήματος αλλά διαψεύδει το περιεχόμενό του

Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε από το δημοσίευμα του Flashnews.gr μετά από καταγγελία του γιου θανόντος, ότι υπάλληλος του Νοσοκομείου Χανίων ζήτησε από τη χήρα ασθενούς της ογκολογικής κλινικής που έχει πεθάνει εδώ και 3,5 χρόνια, να ενημερώσει τον ασθενή ότι έχει καθυστερήσει στις θεραπείες του, το Νοσοκομείο Χανίων εξέδωσε ανακοίνωση - απάντηση.

Στην απάντηση το νοσοκομείο επιβεβαιώνει το τηλεφώνημα αλλά υποστηρίζει ότι δεν ειπώθηκαν αυτά που καταγγέλλει ο ίδιος ο γιος του θανόντος εκ μέρους της μητέρας χήρας του.

Σύμφωνα πάντα με τα όσα υποστηρίζει η διοίκηση του Ιδρύματος, το τηλεφώνημα έγινε στο πλαίσιο τακτοποίησης του αρχείου των αποβιωσάντων ασθενών της Ογκολογικής Κλινικής του Γ.Ν. Χανίων τις τελευταίες ημέρες έγιναν τηλεφωνήματα από την κλινική σε κάποιες οικογένειες ασθενών προκειμένου ωστόσο να καταγραφεί η ακριβής ημερομηνία θανάτου τους. Σε καμία περίπτωση, όπως αναφέρεται, δεν ειπώθηκε στο επίμαχο τηλεφώνημα οτι ο αποβιώσας θα πρέπει να μεταβεί στην κλινική για να συνεχίσει τις θεραπείες του.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του Νοσοκομείου Χανίων

Κύριε Διευθυντά,

Σε απάντηση του δημοσιεύματος σας της Τετάρτης 17 Ιανουαρίου 2018 με τίτλο: «Απίστευτο τηλεφώνημα από το Νοσοκομείο Χανίων δέχτηκε γυναίκα στα Χανιά.», θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα εξής: 

Στο πλαίσιο τακτοποίησης του αρχείου των αποβιωσάντων ασθενών της Ογκολογικής Κλινικής του Γ.Ν. Χανίων τις τελευταίες ημέρες έγιναν τηλεφωνήματα από την κλινική σε κάποιες οικογένειες ασθενών προκειμένου να καταγραφεί η ακριβής ημερομηνία θανάτου τους.

Λυπούμαστε ειλικρινά αν προκαλέσαμε αναστάτωση ή δυσάρεστα συναισθήματα καθώς ο σκοπός της επικοινωνίας μας ήταν μονάχα η διεκπεραίωση εκκρεμοτήτων του αρχείου της κλινικής.

Σε καμία περίπτωση πάντως δεν ειπώθηκε στο επίμαχο τηλεφώνημα –όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα- ότι θα πρέπει ο αποβιώσας «να γυρίσει καθώς έχει αργήσει πολύ για τις θεραπείες του στην κλινική». 

Κύριε Διευθυντά,
παραμένουμε πάντα στη διάθεση σας για κάθε διευκρίνιση και θεωρούμε ότι θα ήταν ωφέλιμο για την πληρέστερη ενημέρωση των αναγνωστών σας, όταν δέχεστε καταγγελίες που αφορούν το Νοσοκομείο Χανίων να φιλοξενείτε και την απάντηση μας.