Για ένα πιο υγιές και γόνιμο σπέρμα αυξήστε την κατανάλωση ω-3 λιπαρών οξέων.

Η πρόσληψη επαρκών ποσοτήτων ω-3 λιπαρών οξέων συμβάλλει στην αύξηση του αριθμού των σπερματοζωαρίων και βελτιώνει την κινητικότητα και τη μορφολογία τους. Ικανοποιητικές ποσότητες ω-3 λιπαρών συναντάμε στα λιπαρά ψάρια, το λιναρόσπορο, τη γλιστρίδα, τα καρύδια και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Παράλληλα, καλό θα ήταν να περιορίσετε την κατανάλωση αλκοόλ, να μειώσετε την πρόσληψη κορεσμένου λίπους και να διατηρείστε το βάρος σας σε υγιή επίπεδα.

Παγωμένου Ελευθερία 
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα