Το σεμινάριο είχε θέμα: «Χαρτογραφώντας ιστορίες – Τεχνικές δραματοποίησης – Καλές πρακτικές συμπερίληψης»

Η έκτη συνάντηση για το πρόγραμμα Erasmus +  "The wonderland of languages", στο  οποίο συμμετέχει το 17ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου για την τριετία 2016-2019, πραγματοποιήθηκε στο Usti nad Labem της Τσεχίας με τη συμμετοχή των συντονιστών και εκπροσώπων των παιδαγωγικών ομάδων των επτά συμβαλλόμενων χωρών (Σουηδία, Αγγλία, Τσεχία, Τουρκία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ελλάδα) από τις 19-02-2018 έως τις 23-02-2018. Η συνάντηση αυτή ήταν εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί επισκέφθηκαν το εταιρικό σχολείο Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova  και παρακολούθησαν το σεμινάριο με τίτλο “Story mapping, Drama and Working with Inclusion”.

Την Ελλάδα και το 17ο Δημοτικό Σχολείο εκπροσώπησαν ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας κ. Μπελαδάκης Εμμανουήλ και  οι εκπαιδευτικοί Γενιτσαρίδου Καλλιόπη, Χαιρέτη Αικατερίνη, Λυραντζάκη Νεκαταρία και η εκπαιδευτικός μουσικής Ηλιάδη Κλειώ. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους οι εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν στο σχολείο υποδοχής και παρακολούθησαν την επίδειξη των εργαστηριακών ημερίδων που διοργανώνονται δύο φορές τον χρόνο στο σχολείο και αφορούν στην καλλιέργεια νοητικών και ψυχοσυναισθηματικών δεξιοτήτων, καθώς και στη βελτίωση του σχολικού κλίματος  μέσα από εκπαιδευτικές δραστηριότητες παιγνιώδους χαρακτήρα.

Παράλληλα οι εκπαιδευτικοί μυήθηκαν με βιωματικό τρόπο στις μεθόδους  της χαρτογράφησης μιας ιστορίας (story mapping) και "περπατώντας μια ιστορία" (walking through a story) και στα πλεονεκτήματα που επιφέρουν στη βελτίωση του λεξιλογικού πλούτου των μαθητών. Τέλος παρακολούθησαν καλές πρακτικές ενσωμάτωσης και συμπερίληψης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες στο περιβάλλον του σχολείου και στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Παράλληλα με τα παραπάνω έλαβαν χώρα συναντήσεις των συντονιστών όπου:
- κάθε χώρα παρουσίασε την εξέλιξη του προγράμματος στο σχολείο της
- αποφασίστηκε η επόμενη ιστορία για επεξεργασία 
- επισημάνθηκε το γεγονός της ανάγκης διάδοσης των παραγόμενων και των αποτελεσμάτων του προγράμματος με κάθε δυνατό τρόπο και μέσο.