Πώς να τα καταναλώνετε χωρίς ν’ ανεβαίνει η ζυγαριά; Βράστε τα «al dente», έτσι ώστε να είναι λίγο σκληρά στο μάσημα. Και αυτό γιατί όσο περισσότερο τα βράσετε, τόσο περισσότερο το άμυλο διασπάται και ανεβάζει τον γλυκαιμικό δείκτη των ζυμαρικών. Αυτό θα ανεβάσει πιο γρήγορα τα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα σας.

Μαζί και το αίσθημα της πείνας λίγο αργότερα, αλλά και την ανάγκη σας για κατανάλωση του επόμενου γεύματος πιο γρήγορα και από πιο πρόχειρες επιλογές. Όταν βράσουν τα ζυμαρικά για 5- λεπτά (και ανάλογα τον τύπο τους) ο γλυκαιμικός τους δείκτης είναι περίπου στο 38 ενώ μετά από 20 λεπτά φτάνει στο 61.

Μαριάννα Ε. Σταυρουλάκη
Διατροφολόγος – Διαιτολόγος, ΜΡΗ
Βιογραφικό σημείωμα