Οι Ιάπωνες θέλουν να διαφημίσουν τις τεχνολογίες τους και σε αυτόν τον τομέα

Οι Ιάπωνες προετοιμάζονται πυρετωδώς για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 που θα φιλοξενηθούν στο Τόκιο. Πέρα από μια άρτια διοργάνωση, θέλουν να διαφημίσουν και τις τεχνολογίες τους, που αν μη τι άλλο αποτελούν σημείο αναφοράς σε παγκόσμιο επίπεδο.

Μια βιομηχανία που ποντάρει πολλά στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι αυτή των προφυλακτικών.

Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο, έχουν αναπτύξει ένα νέο προϊόν που όμοιό του δεν υπάρχει προς το παρόν στο εξωτερικό.

Πρόκειται για ένα υπέρλεπτο προφυλακτικό πάχους μόλις 0,01 χιλιοστών που κατασκευάζεται από πολυουρεθάνη, ένα υλικό κατάλληλο για ανθρώπους που είναι αλλεργικοί στο λάτεξ, που συνήθως χρησιμοποιείται.

Η καινοτομία ανήκει στην Sagami Rubber Industries, μια από τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου στην Ιαπωνία που λειτουργεί από το 1934.

Ο ιδρυτής της Σάκου Ματσουκάβα ήθελε να βοηθήσει τις γυναίκες να αποφύγουν ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες σε μια δύσκολη περίοδο που η φτώχεια και η πείνα μάστιζαν τη χώρα.

Μέχρι το 1999 τα προφυλακτικά αποτελούσαν την πιο δημοφιλή μέθοδο αντισύλληψης στην Ιαπωνία καθώς τα αντισυλληπτικά χάπια δεν ήταν διαθέσιμα στην αγορά.

Από το 2000 ωστόσο οι πωλήσεις προφυλακτικών άρχισαν να παρουσιάζουν διαρκή πτώση εξαιτίας της γήρανσης του πληθυσμού αλλά και του αυξανόμενου αριθμού των νέων που επέλεγαν την εργένικη ζωή.

Αναζητώντας τρόπους που θα τονώσουν τη συγκεκριμένη αγορά και που θα αναγεννήσουν την εταιρεία, η Sagami ανέπτυξε το νέο, ultra-thin προφυλακτικό το οποίο λάνσαρε στην αγορά το 2013. Κάπως έτσι μια νέα εποχή ανέτειλε για τη βιομηχανία που είχε βρεθεί σε τέλμα. Η ανάπτυξη αυτού του νέου καινοτόμου προϊόντος έγινε εν μέρει από τον βοηθό διευθυντή της Sagami, Τσιάκι Γιαμανάκα, ευρύτερα γνωστού στο χώρο ως «Mr Condom» – «Κύριος προφυλακτικό».

«Είχαμε πολλές συζητήσεις στην εταιρεία σχετικά με το κατά πόσο θα υπήρχε ζήτηση για τα προφυλακτικά 0,01mm από τη στιγμή που είχαμε ήδη στην αγορά προϊόντα 0,02mm», λέει ο Τσιάκι Γιαμανάκα στο Γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων (AFP), για να προσθέσει: «Αποδείχθηκαν όμως ιδιαίτερα δημοφιλή στους πελάτες».

Σύμφωνα με την εταιρεία, η ποιότητα και η ανθεκτικότητα του προϊόντος είναι πολύ υψηλή καθώς υποβάλλετε σε έξι διαφορετικά τεστ.

Η κατασκευή του γίνεται στη Μαλαισία και επειδή η ζήτηση είναι τεράστια η εταιρεία άνοιξε νέο εργοστάσιο ούτως ώστε να αυξήσει την παραγωγή.

«Ευκαιρία να γνωρίσει ο κόσμος την υψηλή μας τεχνολογία»

Ήδη κι άλλες ιαπωνικές εταιρείες έχουν εξελίξει παρόμοιας τεχνολογίας προφυλακτικά, τα οποία φιλοδοξούν να κερδίσουν το παγκόσμιο ενδιαφέρον και να μπουν σφήνα στις κραταιές εταιρείες του χώρου που δεν είναι άλλες από την Durex (Μ. Βρετανία) και την Trojan (ΗΠΑ).

«Μόνο οι ιαπωνικές εταιρείες κατασκευάζουν τόσο λεπτά προφυλακτικά», λέει ο εκπρόσωπος της Sagami, Χιρόσι Γιαμασίτα.

«Όταν επιλέχθηκε το Τόκιο για να φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020, αμέσως μας ήρθε στο μυαλό η διανομή προφυλακτικών στο χωριό των αθλητών. Εργαστήκαμε σκληρά για να βγάλουμε στην παραγωγή τα προϊόντα 0,01mm πολύ πριν τους Ολυμπιακούς του Τόκιο. Για μας αυτοί οι Αγώνες είναι μια εξαιρετικά πολύτιμη ευκαιρία ώστε να μάθει ο κόσμος για την υψηλή τεχνολογία της Ιαπωνίας», προσθέτει.

Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Okamoto, η οποία έχει αναπτύξει το δικό της προϊόν που κυκλοφορεί στην αγορά από το 2015, Τομονόρι Χαγιάσι, σημειώνει: «Το προφυλακτικό είναι ένα αποτελεσματικό μέσο που βοηθά τους ανθρώπους να προστατευθούν από σεξουαλικά μεταδιδόμενες ασθένειες. Όσο πιο λεπτό είναι, τόσο περισσότεροι άνδρες το χρησιμοποιούν. Περιμένουμε ότι τα προϊόντα μας θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο».

Στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς της Πιονγκτσάνγκ, οι οργανωτές μοίρασαν δωρεάν συνολικά 110.000 προφυλακτικά, ενώ το ίδιο θα συμβεί και στους Ολυμπιακούς του Τόκιο.

«Σχεδιάζουμε να προσφέρουμε δωρεάν προφυλακτικά στο χωριό των αθλητών, όμως ακόμα δεν έχει αποφασιστεί η ποσότητα καθώς και η μάρκα», δήλωσε μέλος της οργανωτικής επιτροπής στο AFP.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook