Το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς στο Σπήλι θα εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά για την εξυπηρέση των κατοίκων της περιοχής, αλλά με τροποποιημένο ωράριο

Αναστέλεται η αναστολή λειτουργίας του καταστήματος της Τράπεζας Πειραιώς στο Σπήλι που είχε προγραμματιστεί στις 26 Απριλίου, όπως ανακοίνωσε η Τράπεζα λαμβάνοντας υπόψη τις αντιδράσεις των κατοίκων που εξυπηρετούνται από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Το Επιμελητήριο Ρεθύμνης είχε αποστείλει στην τράπεζα επιστολή με την οποία μετέφερε το αίτημα των κατοίκων για συνέχιση της λειτουργίας του καταστήματος που εξυπηρετεί εκατοντάδες ανθρώπους μέσα από 14.000 τραπεζικούς λογαριασμούς.

Η Τράπεζα απέστειλε απαντητική επιστολή, δεχόμενη το αίτημα των κατοίκων, γνωστοποιώντας οτι το κατάστημα θα συνεχίσει να λειτουργεί στο Σπήλι αλλά με τροποποημένο ωράριο

Η απάντηση της Τράπεζας Πειραιώς

Σε απάντηση του από 13/02/2018 εγγράφου σας; το οποίο παρελήφθη από τη μονάδα μας; και έλαβε αριθμό αιτήματος 2018/16434, σας γνωρίζουμε ότι το Δίκτυο Καταστημάτων της Τράπεζας διαμορφώνεται κάθε φορά μετά από εκτίμηση και στάθμιση μιας σειράς παραμέτρων. 

Στο εν λόγω πλαίσιο, η λειτουργία του καταστήματος στο Σπήλι επρόκειτο να ανασταλεί στις 26 Απριλίου 2018. Ωστόσο, η Τράπεζα, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής και μεριμνώντας για την εξυπηρέτηση των συνηθέστερων και πιο άµεσων συναλλακτικών αναγκών τους αποφάσισε το κατάστημα να παρατείνει σε λειτουργία µε τροποποιημένο ωράριο. 

Επιπρόσθετα, το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει η Τράπεζα για την ολοκληρωμένη και ποιοτική εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών της παρέχεται µέσω των 3 καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς στην ευρύτερη περιοχή του Ρεθύμνου (κατάστημα Μάρκου Παρτάλιου 5-7, κατάστημα Ηγουμένου Γαβριήλ 22 και Π. Κουντουριώτη 105) και των 9 offsite ATMs, ενώ υπάρχουν και 3 ATM (2 σε supermarket και 1 στην περιοχή Πλακιάς). Εκτός αυτού, η Τράπεζα έχει επενδύσει στον διαρκή εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση της ηλεκτρονικής τραπεζικής προσφέροντας πρωτοποριακά προϊόντα που φέρνουν τις τραπεζικές υπηρεσίες σε κάθε σπίτι. Η ηλεκτρονική τραπεζική µέσω διαδικτύου (web banking) Winbank, προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα εκτέλεσης τραπεζικών συναλλαγών µέσω τηλεφώνου (phone banking), µέσω εφαρμογής smartphone (Winbank mobile app), ακόμη και µέσω μηνύματος κινητού τηλεφώνου (sms banking). 

Η Τράπεζα Πειραιώς παραμένει προσηλωμένη στην εξυπηρέτηση των πελατών της µέσω της διαρκούς βελτίωσης των ψηφιακών καναλιών, για τα οποία έχει διακριθεί διεθνώς.

Με τη διαβεβαίωση ότι η Τράπεζα Πειραιώς θα συνεχίσει να στηρίζει ενεργά την οικονομική δραστηριότητα της περιοχής; παραμένουμε στη διάθεσή σας, 

Η επιστολή του Επιμελητηρίου που προηγήθηκε

]