Ένα εξαιρετικά σπάνιο δείγμα τετράτροχης ιστορίας με βασιλική προϊστορία πρόκειται να αλλάξει χέρια σύντομα στην ετήσια δημοπρασία του οίκου Bonhams στο γαλλικό Πριγκιπάτο.

Ένα ιστορικό από τουλάχιστον δύο απόψεις, δείγμα της ανοιχτής BMW 507  θα δημοπρατηθεί στις 11 Μαΐου στο Μονακό, μιας και στην προκειμένη περίπτωση εκτός από τη δεδομένη σπανιότητα του βαυαρικού roadster, πρώτος ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου αντιτύπου υπήρξε ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος.

Ως εκ τούτου, η τιμή του βαυαρικού μοντέλου το οποίο θα βγει στο σφυρί στο πλαίσιο της διοργάνωσης «Les Grandes Marques à Monaco» που φιλοξενείται κάθε χρόνο στο Πριγκιπάτο, εκτιμάται από τον οίκο δημοπρασιών Bonhams ότι θα κινηθεί μεταξύ 2,1 έως 2,6 εκατομμυρίων ευρώ.

Ωστόσο πέραν της γαλαζοαίματης προϊστορίας του, ελέω ιδιοκτήτη, εξίσου γαλαζοαίματος θα μπορούσε να θεωρηθεί και ο χαρακτήρας του μοντέλου, μιας και η βαυαρική φίρμα κατασκεύασε μεταξύ 1956 και 1959 μόλις 252 αυτοκίνητα του είδους της καθιστώντας την 507 ιδιαιτέρως σπάνια ακόμα και για την εποχή που κατασκευαζόταν. 

Ο λόγος της τόσο περιορισμένης παραγωγής της 507 η οποία σχεδιάστηκε κατά παραίνεση του αμερικανού εισαγωγέα Max Hoffman υπό το σκεπτικό να ανταγωνιστεί την εμβληματική Mercedes-Benz 300 SL ήταν ότι το κόστος κατασκευής το οποίο απεδείχθη ιδιαίτερα υψηλό, οδηγώντας σε αντίστοιχα ύψη και την τιμή της.

Εξ ου και πλην του τέως βασιλιά, στους ιδιοκτήτες της BMW 507 συγκαταλέγονταν κυρίως εκπρόσωποι της απανταχού ελίτ από κάθε τομέα δραστηριότητας μεταξύ των οποίων ο Elvis Presley, o John Surtees, ο Fred Astaire, ο Hans Stuck και η Ursula Andress. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι εκ των 252 μονάδων που κατασκευάστηκαν σήμερα υπολογίζεται ότι «επιβιώνουν» λιγότερες από 200.

Σε ό,τι αφορά την ιστορία του συγκεκριμένου αντίτυπου, αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελεί ένα από τα τελευταία που κατασκευάστηκαν μιας και ο τέως βασιλιάς απέκτησε την 507 στην εκπνοή της παραγωγής της, εν έτει 1959.

Παρέμεινε στην κατοχή του για μόλις δύο χρόνια και έκτοτε άλλαξε χέρια δεκάδες φορές μέχρι που επανέκτησε κατά κάποιο τρόπο τη σύνδεση με το ελληνικό στοιχείο, καταλήγοντας στα χέρια του τελευταίου Έλληνα ιδιοκτήτη της το 1989.

Εκείνος επέλεξε μάλιστα να προχωρήσει σε μια ενδελεχή διαδικασία ανακατασκευής της η οποία πραγματοποιήθηκε από τον ειδικό στο είδος, βαυαρό κατασκευαστή Brummer η οποία κόστισε 300.000 γερμανικά μάρκα και διήρκεσε τρία χρόνια, επαναφέροντας ωστόσο την 507 στην πρότερη της αίγλη.

Έκτοτε η 507 η οποία βάφτηκε σε ιριδίζουσα απόχρωση του λευκού και διαθέτει μπλε δερμάτινο σαλόνι και αντίστοιχου χρώματος υφασμάτινη οροφή, έχει προσθέσει στο οδόμετρό της περίπου 50.000 χλμ. η πλειονότητα των οποίων οφείλεται στην συμμετοχή της σε ιστορικές διοργανώσεις όπως το Mille Miglia όπου έχει πάρει μέρος τέσσερις φορές.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι εκείνος που θα πλειοδοτήσει για την βασιλικών καταβολών 507 θα αποκτήσει εκτός από τα σχετικά πρωτότυπα έγγραφα που τη συνοδεύουν και τις αυθεντικές πινακίδες με τον αριθμό «36» με τις οποίες παραδόθηκε στον πρώτο της ιδιοκτήτη.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook