Δείτε τι λέει ο CEO της Fraport για την αποχώρηση της Ryanair, την αύξηση των τελών του Αεροδρομίου Χανίων, τη σχέση της με τους στόχους και τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας καθώς και τα μελλοντικά της σχέδια για το "Ι.Δασκαλογιάννης"

Στον απόηχο της ανακοίνωσης της αποχώρησης της Ryanair από το Αεροδρόμιο Χανίων και η συσχέτιση της κίνησης αυτής με την πολιτική της Fraport στο Αεροδρόμιο Χανίων και την αύξηση των τελών στο "Ι.Δασκαλογιάννης", ο  Διευθύνων Σύμβουλος της Fraport Greece Alexander Zinell, μίλησε στο Flashnews.gr σε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης.

Ο κ. Zinell έδωσε απαντήσεις σε μια σειρά από ζητήματα που αφορούν την πολιτική της εταιρείας στο Αεροδρόμιο Χανίων για την οποία  η Fraport έχει δεκτεί σφοδρή κριτική, όπως είναι η αύξηση των τελών και η διακοπή της 24ωρης χειμερινής λειτουργίας του Αερολιμένα, τη σύνδεση αυτής της πολιτικής με αρνητικές εξελίξεις όπως είναι η αποχώρηση της Ryanair και η μείωση της επιβατικής κίνησης στο αεροδρόμιο Χανίων το πρώτο τρίμηνο του 2018 καθώς επίσης και για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας για την προσέλκυση νέεων εταιρειών στο Αεροδρόμιο Χανίων, την ανάληψη επενδύσεων για την υλοποίηση έργων υποδομής και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την συμβολή του Αεροδρομίου σε προωθητικές για τον τουρισμό ενέργειες.

Ο CEO της Fraport επιχείρησε να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα στην τοπική κοινωνία, διαβεβαιώνοντας οτι αυτονόητη πολιτική της εταιρείας είναι η απελευθέρωση της δυναμικής του τουρισμού των Χανίων και με γνώμονα την ανάπτυξη, που αποτελεί κοινό στόχο μεταξύ της τοπικής κοινωνίας και της Fraport, η εταιρεία σχεδιάζει την προσέλκυση νέων αεροπορικών εταιρειών στο Αεροδρόμιο και σειρά επενδυτικών έργων. Ταυτόχρονα ο Διεύθυνων Σύμβουλος της Fraport εμφανίστηκε αισιόδοξος οτι η φετινή χρονιά θα κλείσει με θετικό πρόσημο για το Αεροδρόμιο Χανίων.

Ερώτηση:  Η συνέντευξη αυτή έρχεται σε μια περίοδο που η Fraport δέχεται αρκετά πυρά για το γεγονός της διακοπής δρομολογίων της Ryanair από τα Χανιά και της μείωσης των πτήσεων εσωτερικού. Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία επιρρίπτει ουσιαστικά την ευθύνη γι' αυτήν την εξέλιξη και στη Fraport λόγω αύξησης των τελών. Έχει γίνει γνωστό ότι από την 1η Απριλίου τα τέλη προσγείωσης διπλασιάστηκαν και επιβλήθηκε νέα χρέωση 90 ευρώ για την παρουσία πυροσβεστικού οχήματος κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού με επιβάτες μέσα στο αεροσκάφος.  Η Fraport απάντησε πως η αποχώρηση της Ryan Air έγινε για επιχειρησιακούς λόγους.  Ωστόσο ο εκπρόσωπος της Ryan Air άφησε ανοιχτό το παράθυρο διαλόγου με το κράτος και τις εταιρείες διαχείρισης των αεροδρομίων και προτρέπει στη δημιουργία σχεδίου ανάπτυξης, το οποίο θα αφορά σε όλες τις αεροπορικές εταιρείες για πτήσεις σε όλη τη διάρκεια του έτους και επιπλέον αεροσκάφη με μόνιμη βάση στα ελληνικά αεροδρόμια. Είστε διατιθέμενοι να αναλάβετε πρωτοβουλία ώστε να υλοποιηθεί η παραπάνω πρόταση που θα περιελάμβανε κίνητρα για τις αεροπορικές εταιρείες, όπως η μείωση των τελών; 

Απάντηση: Καταρχάς, επιτρέψτε μου να μην σχολιάσω τις συνεργασίες με πελάτες μας. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορώ να κάνω υποθέσεις για επιχειρηματικές αποφάσεις της Ryanair. Ωστόσο, στο πλαίσιο όλων όσων αναφέρθηκαν σχετικά με το θέμα αυτό, θα ήθελα να επισημάνω ορισμένα γεγονότα:

Η ελληνική αγορά αεροπορικών μεταφορών είναι πολύ ανταγωνιστική. Αναπτύσσεται δυναμικά, παρά τη βαθιά οικονομική κρίση του παρελθόντος. Μόνο κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η κυκλοφορία στα αεροδρόμια μας αυξήθηκε με ποσοστό 10,5%, έναντι ενός εξίσου ισχυρού 2016. Οι αιτήσεις για slots (χρονοθυρίδες) και η προσφορά θέσεων για τη θερινή σεζόν του 2018 είναι εξίσου ελπιδοφόρες. Το χαρτοφυλάκιο των αεροπορικών εταιρειών που εξυπηρετούν τους προορισμούς μας είναι πολύ διαφοροποιημένο και αυξανόμενο. Προσφέρει στους επιβάτες πολλές επιλογές και δίκαιες τιμές. Το επίπεδο των τιμών στα αεροδρόμια μας -το οποίο αντανακλά τα λειτουργικά μας έξοδα και τις υποχρεώσεις μας έναντι του Ελληνικού Δημοσίου βάσει των συμβάσεων παραχώρησης- δεν έχει περιορίσει την αύξηση της επιβατικής κίνησης. Δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι το κόστος των αεροδρομίων μας επηρεάζει τη ζήτηση. Στην πραγματικότητα, η Ryanair εξυπηρετεί 9 από τα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece, τα οποία έχουν ακριβώς τα ίδια τέλη με το αεροδρόμιο των Χανίων. 

Όσον αφορά στην επιβάρυνση για την παρουσία πυροσβεστικού οχήματος κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού, με επιβάτες μέσα στο αεροσκάφος, πρέπει να γίνει σαφές ότι η παρουσία πυροσβεστικού οχήματος είναι υποχρεωτική σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΥΠΑ για την προστασία των επιβατών. Αυτή η μέθοδος ανεφοδιασμού επιλέγεται από αεροπορικές εταιρείες, προκειμένου να εξοικονομηθεί χρόνος στο έδαφος και να μεγιστοποιηθούν τα δικά τους οικονομικά οφέλη. Άρα, η εκάστοτε αεροπορική εταιρεία πρέπει να επιβαρυνθεί με το κόστος της υπηρεσίας αυτής. 

Ερωτ.: Σε δηλώσεις σας στο παρελθόν έχετε αναφερθεί σε οικονομικά οφέλη στην τοπική κοινωνία. Την ίδια στιγμή σε στοιχεία της Fraport, καταγράφεται μείωση της επιβατικής κίνησης στο αεροδρόμιο Χανίων κατά 29,2% το πρώτο τρίμηνο του 2018 (σημ. περίοδο στην οποία η Ryanair είχε διακόψει τα δρομολόγια). Θα θέλαμε να μας αναλύσετε πώς θα προκύψουν τα οικονομικά οφέλη, να μας αναλύσετε πώς σχεδιάζετε να καλύψετε το κενό της σταδιακής αποχώρησης της Ryan Air, ποιο είναι το σχέδιο και το χρονοδιάγραμμα ώστε να έρθουν νέες αεροπορικές εταιρείες και αν υπάρχει πλάνο για την επέκταση της τουριστικής σεζόν που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της τουριστικής κίνησης στα Χανιά και τη Δ. Κρήτη.  

Απαντ.: Είναι παράλογο να πιστεύει κανείς ότι επιδιώκουμε να μειώσουμε την επιβατική κίνηση στα Χανιά ή σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο. Δεν «πυροβολούμε τα πόδια μας». Η Fraport Greece έχει σχεδιάσει ένα στρατηγικό πλάνο για κάθε ένα από τα 14 αεροδρόμια, με στόχο να αυξήσει την επιβατική κίνηση, αλλά και να αναβαθμίσει την συνολική εμπειρία για τους επιβάτες των αεροδρομίων. Σε αυτό εντάσσεται και το μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα των 415 εκατ. ευρώ στις υποδομές των αεροδρομίων, μέχρι το 2021. Όσον αφορά στα Χανιά, θα πρέπει να δούμε τη συνολική εικόνα και όχι την αποτύπωση μιας περιόδου -και μάλιστα χαμηλής κίνησης-. Σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις μας η φετινή χρονιά για το αεροδρόμιο των Χανίων θα κλείσει με θετικό πρόσημο. 

Τα Χανιά είναι ένας μοναδικός -από κάθε άποψη- τόπος, που μπορεί να προσελκύει τουρίστες όλο τον χρόνο. Παράλληλα, όπως σωστά επισημάνατε, ένας στόχος μας είναι ακριβώς αυτό, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Σίγουρα το αεροδρόμιο έχει σημαντικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια, όμως από μόνο του δεν αρκεί για να τον πετύχουμε. Σε αυτό το πλαίσιο έχουν γίνει πολύ σημαντικά βήματα από τους επαγγελματίες του Τουρισμού, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και γενικότερα από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Είμαι βέβαιος ότι η στενότερη συνεργασία μαζί τους θα φέρει σύντομα πολύ θετικά αποτελέσματα. Όσον αφορά στην Ryanair, σας διαβεβαιώ ότι κάνουμε ό,τι είναι δυνατό, προκειμένου να καλύψουμε άμεσα το κενό που αφήνει. Υπάρχουν αρκετές αεροπορικές εταιρείες οι οποίες εκδηλώνουν ενδιαφέρον για τα Χανιά. Βρισκόμαστε ήδη σε επαφή μαζί τους για αυτόν τον λόγο.      

Ερωτ.: Κατά την χθεσινή ημέρα (12/04/2018), το Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων ανέφερε μία δήλωση σας ότι σκοπεύετε μέχρι το 2021 να επενδύσετε περί τα 400 εκατομμύρια ευρώ στα 14 αεροδρόμια. Ένα θέμα για το οποίο σας επικρίνουν, είναι ότι στα Χανιά παραλάβατε ένα ολοκαίνουριο αεροδρόμιο (με ευρωπαϊκά κονδύλια) χωρίς εσείς να επενδύσετε ούτε ένα ευρώ. Ωστόσο το αεροδρόμιο δεν έχει κατάλληλα συστήματα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, θέμα που αρκετές φορές έχει προκαλέσει προβλήματα στην εναέρια κυκλοφορία και έχει αποτρέψει ακόμα και εταιρείες να έρθουν στα Χανιά κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Μάλιστα, εξαιτίας αυτού του προβλήματος η Υπηρεσία Πολιτική Αεροπορίας είχε γνωμοδοτήσει αρνητικά στην αίτηση που είχε γίνει για τη δημιουργία υδατοδρομίου στα Χανιά, καθώς έκρινε ότι η κίνηση των αεροπλάνων κατά τη θερινή περίοδο δεν μπορεί να επιβαρυνθεί από την κίνηση των υδροπλάνων, εφόσον δεν υπάρχουν κατάλληλα συστήματα συστήματα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας. Θέμα αρκετά σοβαρό, αφού η δημιουργία βάσης υδροπλάνων θα δώσει περαιτέρω ανάπτυξη στον τουρισμό. Τέλος, γνωρίζουμε ότι δεν λειτουργεί και ο νέος πύργος ελέγχου, καθώς χρειάζεται νέο εξοπλισμό. Η Fraport θα κάνει νέες επενδύσεις στο αεροδρόμιο Χανίων και σε ποιους τομείς; Είναι διατεθειμένη να καλύψει το κόστος του συστήματος ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας και του εξοπλισμού για το νέο πύργο ελέγχου, παρόλο που στην σύμβαση παραχώρησης αναφέρεται ότι το κόστος θα το πληρώσει το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο όμως αδυνατεί λόγω της οικονομικής κρίσης; 

Απαντ.: Όπως γνωρίζετε η Fraport Greece κατέβαλε την ημέρα έναρξης της παραχώρησης 1.234 δισ. ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο ως τίμημα παραχώρησης. Από αυτά 650 εκατ. ευρώ προήλθαν από ίδια κεφάλαια των μετόχων, ενώ κοινοπραξία κορυφαίων χρηματοδοτικών ιδρυμάτων υπέγραψε μακροπρόθεσμη χρηματοδότηση ύψους 1 δισ. ευρώ. Επιπλέον η εταιρεία μας καταβάλει ετήσιο τίμημα 22.9 εκατ. ευρώ, καθώς και ετήσιο μεταβλητό τίμημα παραχώρησης της τάξης του 28.5% των λειτουργικών εσόδων (EBIDTA), αλλά και 1 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη, δηλαδή περίπου 13 εκατ. ευρώ, κάθε χρόνο. Αναμφίβολα τα παραπάνω αποδεικνύουν πως η Fraport Greece αποτελεί αυτή τη στιγμή τον μεγαλύτερο επενδυτή στη χώρα.  Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλη τη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης, οι επενδύσεις στις υποδομές των αεροδρομίων θα ξεπεράσουν το ποσό των 1,4 δισ. ευρώ. Το αεροδρόμιο των Χανίων περιλαμβανόταν μαζί με ακόμη 13 περιφερειακά αεροδρόμια στον διεθνή διαγωνισμό που προκήρυξε το ελληνικό Δημόσιο. Ως εκ τούτου δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επικρίνεται η Fraport Greece που ανέλαβε τη διαχείρισή του. Σχετικά με τη μεγάλη επένδυση σε έργα υποδομής, ύψους 415 εκατ. ευρώ, αυτή αφορά και το αεροδρόμιο Χανίων.

Το γεγονός ότι οι υποδομές του είναι καινούριες δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις που θα βελτιώσουν την υφιστάμενη κατάσταση. Η αύξηση των πυλών επιβίβασης, των μηχανημάτων ελέγχου χειραποσκευών, των θέσεων στάθμευσης των αεροσκαφών, είναι εργασίες που έχει ήδη ξεκινήσει να υλοποιεί η Fraport Greece με στόχο την ενίσχυση της χωρητικότητας και της δυναμικότητας του αεροδρομίου. Παράλληλα, προχωράμε σε σημαντικές παρεμβάσεις, με έμφαση στην ασφάλεια του αεροδρομίου. Αναφέρομαι στις εργασίες ανακατασκευής στον χώρο ελιγμών/στάθμευσης αεροσκαφών και στον διπλασιασμό των ζωνών ασφαλείας. Επίσης, οι εμπορικοί χώροι στο αεροδρόμιο αναβαθμίζονται, γίνονται πιο ελκυστικοί, αλλάζοντας την εμπειρία για τους επιβάτες.  Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι θα δοθεί για πάντα λύση σε ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπιζε το αεροδρόμιο, με τη δημιουργία νέου αντλιοστασίου λυμάτων και την κατασκευή δικτύου που θα συνδέεται με το Δημοτικό αποχετευτικό δίκτυο. 

Αντιλαμβάνεστε ότι η φθορά σε αεροδρόμια που υποδέχονται εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο, είναι τεράστια. Το αεροδρόμιο των Χανίων δεν αποτελεί εξαίρεση. H Fraport Greece δεν έχει αναλάβει μόνο την ευθύνη για τη δημιουργία σύγχρονων υποδομών, αλλά εγγυάται την ασφαλή, υπεύθυνη λειτουργία τους, σε ένα περιβάλλον, όπου ο διεθνής ανταγωνισμός δημιουργεί διαρκώς νέες ανάγκες στα αεροδρόμια. 

Οι υποχρεώσεις των δύο μερών -Fraport Greece και Ελληνικού Δημοσίου- αναφέρονται ξεκάθαρα στη σύμβαση παραχώρησης που αποτελεί και νόμο του κράτους. Η προμήθεια και λειτουργία συστημάτων αεροναυτιλίας αποτελεί αποκλειστική ευθύνη της ελληνικής πολιτείας. Ειδικά για το αεροδρόμιο των Χανιών  είμαστε υποχρεωμένοι και είμαστε έτοιμοι να αγοράσουμε συγκεκριμένο εξοπλισμό αεροναυτιλίας. Περιμένουμε από την Πολεμική Αεροπορία και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να μας δώσουν τις προδιαγραφές ώστε να προχωρήσουμε άμεσα στην αγορά. 

Ερωτ.: Τον χειμώνα η Fraport  προχώρησε σε διακοπή της 24ωρης χειμερινής λειτουργίας του αεροδρομίου Χανίων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για έναν τόπο που επιδιώκει να αποτελεί τουριστικό προορισμό σε ετήσια βάση. Θα ακολουθήσετε και την επόμενη χειμερινή σεζόν την ίδια πολιτική;

Απαντ.: Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Διακοπή της 24ωρης λειτουργίας δεν σημαίνει ότι κλείνει το αεροδρόμιο, αλλά ότι σταματά να είναι επισκέψιμο, για κάποιες ώρες, που -έτσι και αλλιώς- δεν υπάρχουν αναχωρήσεις ή αφίξεις πτήσεων. Το αεροδρόμιο παραμένει όλες τις ώρες, όλες τις ημέρες του χρόνου σε πλήρη ετοιμότητα προκειμένου να εξυπηρετήσει έκτακτα περιστατικά και αιτήματα από αεροπορικές εταιρείες. Εάν μια αεροπορική εταιρεία επιθυμεί να πραγματοποιήσει πτήση, είμαστε ανά πάσα στιγμή έτοιμοι να ανοίξουμε το αεροδρόμιο για να την εξυπηρετήσουμε, ωστόσο, δεν ζητήθηκαν νυχτερινές πτήσεις το χειμώνα. Κανείς δεν πλήττεται από την εφαρμογή ωραρίου και τον εξορθολογισμό των λειτουργιών του αεροδρομίου. Στόχος όλων μας είναι να έχουμε περισσότερες πτήσεις που να δικαιολογούν την 24ωρη λειτουργία. Μακάρι αυτό να μπορέσουμε να το πετύχουμε από την επόμενη κιόλας χειμερινή σεζόν. 

Ερωτ.: Η Fraport είναι μία πολυεθνική εταιρία παγκοσμίου εμβέλειας που διαχειρίζεται αεροδρόμια σε πολλά μέρη και έχει διεθνείς επαφές και εμπειρία. Μέχρι τώρα όμως, από την παρουσία σας στην Ελλάδα έχετε επιδείξει μία συνεχή εσωστρέφεια. Θα θέλαμε να πείτε αν είναι στις προθέσεις σας να συνεργαστείτε με τις τοπικές κοινωνίες και το κεντρικό κράτος ώστε να ενισχυθεί η τουριστική κίνηση στις περιοχές όπου δραστηριοποιείστε. Υπάρχει σχέδιο ώστε να βρεθεί μία χρυσή τομή ανάμεσα στο κέρδος της εταιρείας και την ανάπτυξη των περιοχών αυτών;

Απαντ.: Η αμφίδρομη επικοινωνία, ο διάλογος και η συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες είναι κάτι παραπάνω από εταιρική μας δέσμευση. Γνωρίζουμε ότι μόνο όταν οι στόχοι είναι κοινοί και η δουλειά ομαδική μπορεί να έρθει η επιτυχία. Δεν είμαστε εσωστρεφείς. Υλοποιούμε ένα μεγάλο πλάνο ανοικτών εκδηλώσεων και στα 14 αεροδρόμια με στόχο την υπεύθυνη ενημέρωση και την ανταλλαγή απόψεων με τις τοπικές κοινωνίες, ενώ παράλληλα υπάρχει εξαιρετική συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και εκπροσώπους των παραγωγικών ομάδων. Γνωρίζοντας ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και προσεγγίσεις ακόμη και εντός της κάθε τοπικής κοινωνίας, επιδιώκουμε τη σύνθεση και όχι τον διχασμό. Το όραμά μας είναι συμπεριληπτικό, αφορά στο σύνολο των κατοίκων και των επαγγελματιών σε όλες τις περιοχές όπου υπάρχουν αεροδρόμια που διαχειριζόμαστε.   

Με την Πολιτεία υπάρχει πολύ καλή συνεργασία. Είναι μια σχέση που βασίζεται στον σεβασμό και την κατανόηση και η οποία διασφαλίζεται μέσα από τους όρους της σύμβασης που έχουμε συνυπογράψει. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να βρεθεί κάποια «χρυσή τομή», ανάμεσα στην Fraport Greece, το ελληνικό κράτος και τις τοπικές κοινωνίες. Δεν μας χωρίζει κάτι. Η απελευθέρωση της δυναμικής του Τουρισμού στην Ελλάδα, αποτελεί αυτονόητη επιδίωξη όλων μας. 

Ερωτ.: Εκπρόσωποι φορέων εκφράζουν ανησυχίες για το γεγονός ότι την πύλη εισόδου στην Δυτική Κρήτη τη διαχειρίζεται μια ιδιωτική εταιρεία, η οποία ουσιαστικά μπορεί να διαχειρίζεται και την τουριστική κίνηση αναλόγως με τα συμφέροντά της  και την πολιτική που θα ακολουθεί. Τι απαντάτε στις ανησυχίες αυτές και στις κατηγορίες πως η σύμβαση που έγινε με το ελληνικό κράτος είναι «αποικιοκρατική»;

Απαντ.: Θέτετε δύο διαφορετικά ζητήματα. Το ένα έχει να κάνει με την παραχώρηση της διαχείρισης των 14  αεροδρομίων σε ιδιωτική εταιρεία. Αυτή ήταν μια απόφαση που έλαβε το Δημόσιο, διασφαλίζοντας παράλληλα σημαντικά οφέλη για την Ελλάδα. Θα σας υπενθυμίσω επίσης ότι η κύρωση της σύμβασης από τη ελληνική βουλή, έλαβε χώρα με εξαιρετικά ευρεία πλειοψηφία. 

Όσον αφορά στην κίνηση και τους τουρίστες, οι στόχοι μας είναι απλοί: θέλουμε να αναπτυχθούν και τα δύο. Αυτός είναι ο πυρήνας της αποστολής μας. Δεν μπορούμε να ελέγξουμε τον τουρισμό, ούτε έχουμε άλλες πολιτικές, παρά να συνεργαστούμε με τους εκπροσώπους της τουριστικής κοινότητας των Χανίων για να επιτύχουμε αυτόν τον κοινό στόχο. Τουριστικοί πράκτορες, ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα, έμποροι, καθώς και Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι μερικοί μόνο από τους φορείς που διαμορφώνουν το τελικό τουριστικό προϊόν που προσφέρει κάθε προορισμός. Τα Χανιά έχουν χτίσει εδώ και χρόνια ένα ισχυρό brand name, διεθνώς. Στόχος μας δεν είναι να το αλλάξουμε, αλλά να το ενισχύσουμε, να το αναδείξουμε ακόμη περισσότερο σε όλο τον κόσμο.