Το νέο "στολίδι" της ΑΝΕΚ - Πόσο στοίχισε, ποια είναι τα χαρακτηριστικά του πλοίου και ποια δρομολόγια θα καλύπτει - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες

Έδεσε σήμερα το πρωί στο Πέραμα, μετά από  τρεις εβδομάδες περίπου ταξίδι, από κινέζικο λιμάνι, το νέο απόκτημα της ANEK LINES.

Με το προσωρινό όνομα "ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ) (Grand Spring) και πλοίαρχο τον Νίκο Κουγιουμτζάκη το νέο πλοίο του στόλου της ΑΝΕΚ LINES αναμένεται σε χρόνο ρεκόρ να πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες εργασίες ώστε σύντομα να αναλάβει υπηρεσία στη γραμμή της Βενετίας.

Η ΑΝΕΚ αγόρασε το Grand Spring από την κινεζική Grand Shipping Lines έναντι ποσού της τάξης των 8 εκατ. δολαρίων, ενώ περαιτέρω κεφάλαια θα επενδυθούν στον εκσυγχρονισμό και τη συντήρησή του. Το πλοίο, ολικής χωρητικότητας 32.000 τόνων GT, ενδέχεται να μετονομαστεί σε «Αστερίων ΙΙ» και να αντικαταστήσει το συνονόματό του «Αστερίων», η ναύλωση του οποίου εξέπνευσε, στις γραμμές της Αδριατικής. Ομως δεν έχουν ληφθεί ακόμα οι τελικές αποφάσεις και δεν αποκλείεται να δρομολογηθεί εναλλακτικά στις γραμμές της Κρήτης και να καλύψει την Αδριατική άλλο πλοίο. Υπενθυμίζεται πως στις γραμμές της Κρήτης και της Αδριατικής τα πλοία της ΑΝΕΚ εκτελούν συνδυασμένα δρομολόγια κοινοπρακτικά με πλοία της Attica Συμμετοχών. Το Grand Spring, που αρχικά ονομαζόταν Ishikari, παρέμεινε επί τρία χρόνια δεμένο σε κινεζικό λιμάνι, ενώ προηγουμένως κάλυπτε τις γραμμές Κίνας - Νοτίου Κορέας και, πριν από αυτές, εσωτερικές γραμμές στην Ιαπωνία.

Χαρακτηριστικά του πλοίου

Ο νέος μεγάλος "Γιαπωνέζος" της ANEK LINES ναυπηγήθηκε το 1991 στα Ναυπηγεία της Mitsubishi στην Ιαπωνία και το μήκος του φτάνει τα 192,5 μέτρα και το πλάτος του τα 27 μέτρα, , ενώ οι απαράμιλλης ομορφιάς ναυπηγικές γραμμές του, μας θυμίζουν και άλλα γιαπωνέζικα σκαριά που ταξιδεύουν με επιτυχία στις θάλασσες μας.

Έχει χωρητικότητα 31.804gt (6.368 dwt),και βύθισμα 6,92 μέτρα. Διαθέτει 586 κρεβάτια, κινηματογράφο, εστιατόρια, καταστήματα και μπορεί να μεταφέρει 696 επιβάτες. Η χωρητικότητα του γκαράζ του είναι 1.700 γραμμικά μέτρα και φιλοξενεί 150 Ι.Χ. και 176 φορτηγά ή 502 Ι.Χ.. Διαθέτει 3 μεγάλες ράμπες φόρτωση συν το bow visor, 2 κατάμπαρα, ενώ τα κυρίως γκαράζ 3 και 4 έχουν ύψος 5,2 μέτρα!

Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές MAN-B&W MITSUBISHI 14V52/55B συνολικής ιπποδύναμης 29.540 b.h.p. και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 21,5 κόμβων -με κατανάλωση 76t/24h- και μέγιστη 23,3 κόμβους. Εξοπλίζεται, επίσης, με 3 Ηλεκτρομηχανές DAIHATSU 6DL-28 των 1.800 ps η κάθε μια (5.400ps), 3 γεννήτριες FEK55E-10 των 1500KVA, πτερύγια ευσταθείας, Bow Thruster και προπέλες μεταβλητού βήματος. Το πλοίο ανήκει στην κλάση SING-LLOYD.

Καλορίζικο και καλές θάλασσες

Δείτε γενικό βίντεο του πλοίου αλλά και φωτογραφίες από την σημερινή του άφιξη στο Πέραμα

Πηγή: arxipelagos.com/kathimerini.gr