Πρόκειται, κατ’ αλφαβητική σειρά, για τους: Λευτέρη Αμπαδιωτάκη, Μανώλη Κεμεσίδη, Δημήτρη Λειψάκη, Μανούσο Λιονάκη, Νίκο Ξυνίδη, Κώστα Πρωτοπαπαδάκη και Χρυσούλα Χατζηδάκη - Μιχαηλάκη, που αναλαμβάνουν συγκεκριμένες αρμοδιότητες, καθ’ ύλην και κατά τόπο. Γενικός γραμματέας του Δήμου Χανίων ορίστηκε από τον κ. Σκουλάκη ο επί τέσσερα χρόνια στενός του συνεργάτης Γαβριήλ Κουρής.

«Διαβουλεύτηκα πολύ με πολλούς φίλους μου, αλλά κυρίως με τον εαυτό μου, μάλλον μόνο με τον εαυτό μου και πήρα τις αποφάσεις μου», ανέφερε ο κ. Σκουλάκης, τονίζοντας ότι «επέλεξα αυτούς τους επτά. Αυτό δεν σημαίνει ότι και άλλοι δεν θα μπορούσαν να είναι, ικανοί και αποφασισμένοι να συνεισφέρουν όπως μπορεί ο καθένας».

Μάλιστα, ο κ. Σκουλάκης ανέφερε ότι «έρχονται τα Νομικά Πρόσωπα, έρχονται οι Σχολικές Επιτροπές, έχουμε δουλειά για όλους. Και δεν θα φτάσουν οι δημοτικοί σύμβουλοι», σημείωσε, στέλνοντας, ταυτόχρονα, το εξής μήνυμα: «Δεν είναι το κριτήριό μου ποιος ικανοποιείται εκεί. Το κριτήριό μου και το κριτήριό μας από 'δω και πέρα είναι ποιος μπορεί να προσφέρει εκεί. Αυτό είναι».

Ο κ. Σκουλάκης γνωστοποίησε ότι στο αμέσως προσεχές διάστημα, θα οριστούν εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι, οι οποίοι θα αναλάβουν την ευθύνη συγκεκριμένων τομέων και θα έχουν για τους τομείς αυτούς εισηγητικό ρόλο στο Δημοτικό Συμβούλιο με δικαίωμα τελικής υπογραφής. «Πρόθεση της νέας Δημοτικής Αρχής είναι η αξιοποίηση όλων των δημοτικών συμβούλων, στον τομέα που ο καθένας μπορεί να είναι περισσότερο αποτελεσματικός», είπε χαρακτηριστικά.

Ο δήμαρχος Χανίων δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι «η νέα Δημοτική Αρχή καλείται σε σύντομο χρονικό διάστημα να οργανώσει τις Υπηρεσίες του διευρυμένου Δήμου, ενσωματώνοντας τις νέες αρμοδιότητες που μεταφέρονται σε αυτόν, ούτως ώστε να λειτουργήσουν αποτελεσματικά προς όφελος των δημοτών».

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Σκουλάκης γνωστοποίησε επίσης ότι «θα ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες για τη σύνταξη του νέου οργανογράμματος του Δήμου, για τις συγχωνεύσεις των Νομικών Προσώπων και των Δημοτικών Επιχειρήσεων αλλά και για τη σύνταξη του νέου επιχειρησιακού προγράμματος, του προγράμματος τεχνικών έργων και του προϋπολογισμού του Δήμου».