Αν ρωτήσει κανείς τον μέσο χρήστη αν είναι ικανοποιημένος από το Facebook και τις συνεχείς αλλαγές που γίνονται, το πιθανότερο είναι ότι θα πάρει αρνητική απάντηση. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι πολύ απλός: όλοι μας έχουμε ένα τεράστιο δίκτυο φίλων εντός του social network του Mark Zuckerberg, δεν είμαστε σε θέση να το εγκαταλείψουμε και “αναγκαζόμαστε” να υπομένουμε όλες τις αλλαγές που γίνονται.

Οποιαδήποτε κίνηση γίνεται στο Facebook, γίνεται με στόχο να αυξηθούν τα interactions και, κατά συνέπεια, ο χρόνος παραμονής των χρηστών στην υπηρεσία. Κρίνοντας από τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου ξαμήνου του 2011, οι αλλαγές καλώς γίνονται. Τα έσοδα του Facebook σχεδόν διπλασιάστηκαν σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα και πλέον έφτασαν τα 1.6 δισεκατομμύρια δολάρια.

Δεδομένου ότι τα έσοδα των εταιριών αυξάνονται συνήθως το 3ο και το 4ο τρίμηνο, το Facebook αναμένεται να έχει έσοδα που θα πλησιάσουν τα 4 δισκετομμύρια δολάρια. Από αυτά, το 30-35% αποτελούν τα καθαρά κέρδη του Facebook. Και όλα αυτά τα αστρονομικά νούμερα αποδεικνύουν ότι το φημολογούμενο valuation των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την πιθανή είσοδο του Facebook στο χρηματιστήριο, μάλλον δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα και το potential του Facebook..