ΑΛΗΘΕΙΑ

Πράγματι ισχύει ότι κάθε τμήμα του ζώου έχει διαφορετική περιεκτικότητα σε λιπαρά και κατά συνέπεια σε χοληστερόλη. Έτσι καλό θα ήταν να έχετε υπόψιν ποια τμήματα να προτιμήσετε, ειδικά όταν προσπαθείτε να μειώσετε το βάρος σας ή τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα σας.

Τα κρέατα μπορούν να χωριστούν σε τέσσερις κατηγορίες: Τα τελείως άπαχα που έχουν 0-1γραμμάρια λίπους, τα άπαχα που έχουν 3 γραμμάρια λίπους, τα ημίπαχα που έχουν 5 γραμμάρια λίπους και τα κρέατα με πολύ λίπος που φτάνουν τα 8γραμμάρια. Σε κάθε κατηγορία ανήκουν διαφορετικά τμήματα του ζώου, ειδικά όταν πρόκειται για μεγάλα θηλαστικά και οικόσιτα πουλερικά.

Ας πάρουμε λοιπόν για παράδειγμα το κοτόπουλο...

Τελείως άπαχο

 Άπαχο

Ημίπαχο

Υψηλό Λίπος

Κοτόπουλο

Στήθος (χωρίς δέρμα)

Σκούρο κρέας (χωρίς δέρμα)

Σκούρο κρέας (χωρίς δέρμα)

Σκούρο κρέας (με δέρμα)

Για περισσότερες πληροφορίες ρωτήστε τον χασάπη σας ή τον διαιτολόγο σας. 

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα