Σε πλήρη διάσταση οδηγείται ο κλάδος των ταξί και το υπουργείο Υποδομών με τους ιδιοκτήτες να αντιστέκονται στο σύνολο των ρυθμίσεων Ραγκούση και την κυβέρνηση να εμφανίζεται αμετακίνητη στο καθολικό άνοιγμα του επαγγέλματος και να πιέζει τις περιφέρειες να επιβάλλουν κυρώσεις για τα καλοκαιρινά έκτροπα και τις καταλείψεις εθνικών δρόμων από τους οδηγούς.

Από την πλευρά του σύμφωνα με το protothema.gr, το συνδικάτο των ταξί δεν φαίνεται διατεθειμένο να υποστείλει την σημαία και αναμένεται να αποφασίσει σήμερα για την πορεία των κινητοποιήσεών τους, ενώ προγραμματίζει συγκεντρώσεις έξω από τη βουλή, ενόψει της συζήτησης του νομοσχεδίου στο ΚΤΕ μεταφορών του ΠΑΣΟΚ.

Το ραντεβού με την κοινοβουλευτική ομάδα είναι το πιο κρίσιμο που θα έχει ο κ. Ραγκούσης δεδομένων των αντιδράσεων και των ενστάσεων που έχουν διατυπώσει πολλοί βουλευτές για την ρύθμιση. Μολονότι η γραμμή της κυβέρνησης είναι να ψηφιστεί, ουδείς μπορεί να προβλέψει τι στάση θα κρατήσουν τελικά οι βουλευτές. Από τη Θεσσαλονίκη πάντως ο Πρόεδρος του Συνδικάτου των αυτοκινητιστών δεν δίστασε να εξαπολύσει απειλές κατά των μελών του κοινοβουλίου λέγοντας «ότι οι

βουλευτές που θα ψηφίσουν το τερατούργημα δεν θα βγουν από τη βουλή». 

Την ίδια στιγμή, επαγγελματίες της αγοράς διατυπώνουν επιφυλάξεις για το σχέδιο που βρίσκεται σε διαβούλευση μέχρι τις 14 Σεπτεμβρίου. Χθες η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ), με επιστολή της προς τον κ. Ραγκούση υπογραμμίζει την  ανάγκη να αποφευχθεί το φαινόμενο της «καρτελοποίησης» του κλάδου και ζητεί να βρεθεί λύση στο θέμα της περιουσίας των ιδιοκτητών, υποστηρίζοντας ότι «οι περισσότεροι είναι βιοπαλαιστές που δεν φούσκωσαν τους τραπεζικούς λογαριασμούς στην Ελβετία».

Τις τελευταίες μέρες διατυπώνεται ένας αντίλογος σχετικά με το σχέδιο εκχώρησης των αδειών σε οργανωμένες επιχειρήσεις (ΑΕ ή ΕΠΕ) καθώς διατυπώνεται ο προβληματισμός ότι επωφελούνται της απελευθέρωσης του επαγγέλματος μόνο οι εταιρείες και οδηγούμαστε σε ολιγοπώλια. Ενισχυτικό της παραπάνω άποψης λένε οι επικριτές της ρύθμισης, είναι το κόστος απόκτησης της άδειας φτάνει τα 40.000 ευρώ χωρίς να υπολογίζεται σε αυτό η άδεια κυκλοφορίας, η άδεια της εταιρείας αλλά και η επένδυση σε αυτοκίνητο αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που καθιστούν αποτρεπτική την επένδυση από τους νέους.

Με το σχέδιο της κυβέρνησης, προσθέτουν ότι οι μικροί ιδιοκτήτες θα οδηγηθούν σε χρεοκοπία καθώς μειώνεται το κόμιστρο αλλά και το μερίδιο αγοράς.

«Είναι προφανές ότι θα αναγκαστούν να παραχωρήσουν τις άδειες στα μεγάλα cartel που θα μονοπωλήσουν τα υπερτοπικά και μεγάλα ξενοδοχειακά κέντρα» σημειώνουν όσοι αντιδρούν με το νόμο.