Καθώς η επιρροή των social media αυξάνεται, όλο και περισσότεροι αναγνωρίζουν την αξία τους, με αποτέλεσμα οι εταιρείες να ψάχνουν πιο πολλές πληροφορίες σχετικά με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των χρηστών του Internet, τι τραβάει περισσότερο την προσοχή τους, καθώς και ποια είναι τα social media που οι χρήστες χρησιμοποιούν πιο συχνά. Η Nielsen, γράφει το away.gr, διεξήγαγε μία μεγάλη έρευνα τους τελευταίους μήνες στις ΗΠΑ σχετικά με την κατάσταση των social media, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσίασε σήμερα το πρωί.

Τα social networks και τα blogs καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου που ξοδεύουν οι χρήστες online, φτάνοντας στο 22,5%, με το Facebook να παίρνει την 1η θέση και το Blogger τη 2η. Συγκριτικά με το μέσο όρο των υπόλοιπων social networks, το LinkedIn “τραβάει” 3 φορές περισσότερους χρήστες που έχουν στην κατοχή τους κάποιο μεταπτυχιακό/διδακτορικό τίτλο σπουδών.

Σχετικά με το μέσο που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να αποκτήσουν πρόσβαση στα social media, η χρήση των mobile συσκευών παρουσιάζει αύξηση, φτάνοντας πλέον στο 43%. Παρολαυτά η χρήση του υπολογιστή παραμένει πολύ υψηλά συγκεντρώνοντας ποσοστό 97%.

Παρακολουθώντας τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των χρηστών των social networks, οι γυναίκες είναι αυτές που κυριαρχούν, ενώ η ηλικιακή ομάδα 18-34 είναι αυτή που ασχολείται περισσότερο με τα sites αυτού του είδους. Συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, ο αριθμός των ανθρώπων ηλικίας 55+ που χρησιμοποιούν τα social media έχει διπλασιαστεί.

Ομοίως, στις ηλικιακές ομάδες 18-34 και 35-54 παρατηρήθηκε αύξηση 61% και 68% αντίστοιχα. Από την ίδια έρευνα, φαίνεται πως εκείνοι που ασχολούνται ενεργά με τα social media είναι πιο πιθανό να βγουν ραντεβού κατά 45%, να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για ρούχα/παπούτσια/αξεσουάρ κατά 47%, ενώ είναι πιο πιθανό, κατά 33%, να εκφράσουν τη γνώμη τους για κάποιο τηλεοπτικό πρόγραμμα.