H γερμανική εταιρεία παρουσιάζει επίσημα στη Φρανκφούρτη τη νέα γενιά «καθαρών» μοντέλων της, με το όνομα «i». Ένα από τα δύο πρώτα δείγματα γραφής είναι και το σπορ «i8».

Επιδίωξη των Βαυαρών με τη νέα οικογένεια «i» είναι η καθιέρωση μιας νέας και αυτόνομης σε σχέση με την BMW υπο-μάρκας, η οποία θα εντάσσει στους κόλπους της αμιγώς οικολογικά μοντέλα (δηλ. ηλεκτρικά plug-in και υβριδικά). Τα εν λόγω οχήματα, μάλιστα, ενσωματώνουν κορυφαία επίπεδα τεχνολογίας, τόσο σε ότι αφορά στην κατασκευή και δομή του αμαξώματος, όσο και σε σχέση με τις μονάδες που τους παρέχουν την κίνηση. 

 
Αυτό ακριβώς περιγράφει με ιδιαίτερα περιεκτικό τρόπο και η ονομασία LifeDrive που θα τα χαρακτηρίζει, με το πρώτο συνθετικό (βλ. Life) να αντιστοιχεί αφενός στο αλουμενένιο πλαίσιο στο οποίο θα εδράζεται η κινητήρια μονάδα των οχημάτων, αφετέρου στον επίσης προηγμένο «κλωβό» των επιβατών, ο οποίος θα είναι κατασκευασμένος εξολοκλήρου από ανθρακονήματα, με στόχο τον περιορισμό του συνολικού βάρους.
 
Όσο για το δεύτερο συνθετικό (βλ. Drive), οι υπεύθυνοι της γερμανικής εταιρείας αναφέρουν χαρακτηριστικά πως σε αυτόν θα αντιστοιχούν οι εξελιγμένοι συσσωρευτές ενέργειας (μπαταρίες) ιόντων λιθίου των οχημάτων. 

 
Το «i8» ένα εντυπωσιακό σπορ όχημα, το οποίο αντλεί την έμπνευσή του από το πρωτότυπο Vision EfficientDynamics που παρουσιάστηκε το 2009 και κινείται από ένα υβριδικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν turbo 3κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων. Η μέγιστη ισχύς του ανέρχεται στους 220 ίππους με 30,6 χλγμ. ροπής και επιταχύνει από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα.
 
Και τα δύο αυτά νέα οχήματα, όπως επίσημα ανακοίνωσαν οι ιθύνοντες της εταιρείας, θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της BMW στην πόλη της Λειψίας. Η συνολική επένδυση για την πραγματοποίηση του όλου εγχειρήματος ανέρχεται στο ποσό των 400 εκ. ευρώ.