Υπέγραψε τα τροποποιημένα τεύχη δημοπράτησης για το νεό διεθνές αεροδρόμιο στο Καστέλι ο Γ. Ραγκούσης. Την ίδια ώρα φαίνεται πως αναπόφευκτο ήταν το "ψαλίδι" στον διάδρομο αλλά και τις υποδομές που πρόκειται να απαρτίζουν το νέο διεθνές αεροδρόμιο στο Καστέλι ,έτσι ώστε το έργο αυτή τη φορά να βγει στον ‘’αέρα’’ στις 18 Οκτώβριου χωρίς νέα αναβολή .

Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι ενδιαφερόμενες κοινοπραξίες επέβαλαν ουσιαστικά τους περιορισμούς ώστε να είναι οικονομικά συμφεροτερο το έργο το οποίο θα εκτελεστεί σε δυο φάσεις.

Πάντως οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το ελληνικό δημόσιο εμφανίζεται διατεθειμένο να αυξήσει την συμμέτοχη του στο επενδυτικό σχήμα έτσι ώστε να διατηρηθεί το υψηλότερο δυνατό μετοχικό ποσοστό.

 Καταρχάς το έργο θα υλοποιηθεί σε δυο φάσεις .Η πρώτη αφορά στην κατασκευή του κυρίως έργου με διάδρομο μήκους 3.200 μέτρων αντί 3.800 μέτρων που προβλέπονταν στον αρχικό σχεδιασμό ,γεγονός που θα έδινε τη δυνατότητα για υπερατλαντικές πτήσεις.

 Παντως θα προβλεπεται η μελλοντικη επέκταση του. Όπως είναι φυσικό ο περιορισμός της εμβελείας του αεροδρόμιου θα αφορά επίσης στις εγκαταστάσεις και τις υποδομές λειτουργιάς του.

Η δεύτερη φάση υλοποίησης του έργου αφορά στην ενοποίηση του διαδρόμου προσγειωαπογειωσεων του πολίτικου με εκείνον του στρατιωτικού με μια βασική διαφοροποίηση. Ο διάδρομος θα κατασκευαστεί σε μορφή τύπου Ε αντί για F κάτι όμως που θα σημαίνει αυτομάτως και τη μείωση του πλάτους.

(neakriti.gr)