Η τεχνολογία του έχει ήδη παρουσιαστεί στο 3008 Hybrid4, όμως δεν παύει να εντυπωσιάζει. Πρόκειται για πετρελαιοκινητήρα που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.

Στην ουσία πρόκειται για την «εκτός δρόμου» εκδοχή του 508 SW, όμως εδώ έχουμε ένα αυτοκίνητο που μοιάζει να θέλει να κάνει τα... πάντα! Είναι SW που σημαίνει πως προσφέρει άπλετους χώρους, έχει αυξημένο ύψος από το έδαφος για εκτός δρόμου εξορμήσεις, τετρακίνηση, και υβριδική τεχνολογία για μειωμένη κατανάλωση και ρύπους. Για την κίνηση του RXH η Peugeot επιστρατεύει την υβριδική τεχνολογία που μας παρουσίασε στο 3008 Hybrid4, την οποία όπως η ίδια αναφέρει θα τη δούμε και σε άλλα μοντέλα του Γάλλου κατασκευαστή.

Αυτή συνδυάζει κινητήρα πετρελαίου στα 2,0 λίτρα τεχνολογίας HDi και ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Το αποτέλεσμα είναι τόσο η τετρακίνηση, όσο και η συνολικά αποδιδόμενη ισχύς της τάξης των 200 ίππων. Τα μεγέθη όμως συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν αφού η ροπή αγγίζει τα 450 Nm, και την ίδια στιγμή κατανάλωση και ρύποι βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Έτσι η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα μόλις 4,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με τους ρύπους CO2 στα μόλις 109 γρ./χιλιόμετρο, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί ακόμη και χωρίς να εκπέμπει καθόλου ρύπους (ZEV-zero emissions vehicle).



Με μετατρόχιο μεγαλύτερο κατά 40 χιλ. και ψηλότερο κατά 50 χιλ. το νέο Peugeot έχει τη δική του θέση, χωρίς να θυσιάζει τα χαρακτηριστικά της γκάμας 508. Η χρήση των ζαντών 18 ιντσών (μοντέλο Archipel), που δεν είχαν ποτέ χρησιμοποιηθεί σε αυτό το επίπεδο της γκάμας, επέτρεψε στους σχεδιαστές να σμιλέψουν ένα εξαιρετικό σχήμα ζαντών με εσωτερική διάμετρο αυξημένη κατά 10 χιλ. σε σύγκριση με τις συμβατικές ζάντες. Το αποτέλεσμα είναι ένα δυναμικό και κομψό αμάξωμα.



Ο χώρος αποσκευών του 508 RXH έχει χωρητικότητα 423 λίτρα, κάτω από την εταζέρα. Το παραλληλόγραμμο σχήμα του, με την μηχανική πόρτα και τους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από το επίπεδο πάτωμα (11 λίτρα) το κάνουν εύκολο στη χρήση. Είναι επίσης δυνατόν να τμηματοποιηθεί ο χώρος αποσκευών χρησιμοποιώντας διαχωριστικές μπάρες που διατίθενται ως αξεσουάρ, που συνδέονται στις αλουμινένιες ράγες μέσα στο χώρο αποσκευών. Τέλος, ο χώρος φόρτωσης μπορεί να αυξηθεί εύκολα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων που είναι διαιρούμενα κατά 1/3 – 2/3, με μία μόνο κίνηση.



Άλλες (οπτικές κυρίως) αλλαγές που έχει το νέο RXH είναι οι τρεις σειρές από φώτα LED σε κάθε πλευρά της εμπρόσθιας μάσκας, οι αυξημένες διαστάσεις σε πλάτος, και φυσικά σε ύψος από το έδαφος, οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών, ενώ το μοντέλο μεταξύ άλλων είναι εξοπλισμένο με πανοραμική οροφή, head up display, και σύστημα δορυφορικής πλοήγησης.

Το Peugeot 508 RXH μόλις έκανε την πρεμιέρα του στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Η διάθεση του στην αγορά, σύμφωνα με το autotriti.gr, θα ξεκινήσει το 2012, ενώ αρχικά έχει ανακοινωθεί ότι θα παραχθεί σε μόλις 300 μονάδες και στην απόχρωση Calern Brown.