Οικονομικά σε αγορά, αλλά και σε κατανάλωση καυσίμου και συντήρηση, καταφέρνουν να συνδυάσουν την ηρεμία πνεύματος του αυτόματου κιβωτίου με τις βασιλικές ανέσεις για δύο, αλλά και με τις ανυπέρβλητες μεταφορικές ικανότητες.

Τα νούμερα δεν λένε ψέματα, ενώ προσφέρουν άρτο και θέαμα. Όπως γράφει το mototriti.gr, πριν μερικά χρόνια, το 2008, όταν η χώρα ευημερούσε, αρκετοί αγόραζαν δυο δίκυκλα. Μία μοτοσικλέτα για τον ελεύθερο χρόνο τους, και ένα παπί για τη μετακίνηση στην πόλη. Τότε, τα scooters κατείχαν μεν κάτι παραπάνω από το 1/3 της αγοράς, αλλά ακόμα δεν είχαν δείξει τα δόντια τους, παρόλο που και τότε αποτελούσαν την πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις.

Το πρώτο οκτάμηνο του 2008, το μερίδιο της μοτοσικλέτας βρισκόταν στο 24,33% της αγοράς, ενώ τρία χρόνια μετά, στο πρώτο τρίμηνο του 2011, μόλις ένα 12,13% έδειχνε πια πρόθυμο να επενδύσει στη μοτοσικλέτα. Μιλάμε για τεράστια πτώση 50%, ενώ αν κοιτάγαμε προς τα εξαφανισμένα μεγάλα κυβικά, θα βλέπαμε πως οι αγοραστές μοτοσικλέτας έχουν στραφεί προς τη μεσαία κατηγορία, ή και ακόμα πιο κάτω.

Τα παπιά τώρα, ενώ κατείχαν τη δεύτερη θέση στις κατηγορίες της αγοράς του 2008, κατάφεραν μεν να συγκρατήσουν το ποσοστό τους στα ίδια σχεδόν επίπεδα, χάνοντας ένα 2,41% στους πρώτους 8 μήνες του 2011, όμως είδαν τα scooters ξαφνικά να γιγαντώνονται, και να… εξαφανίζονται στον ορίζοντα! Τα scooters λοιπόν, περνάνε την καλύτερη τους φάση, από τη γέννηση της ελληνικής αγοράς δικύκλου.


http://future-motorcycles.com/wp-content/uploads/2009/11/sym-maxsym-scooter.jpg
SYM MAXSYM

http://auto.in.gr/files/1/Media/2011/09/01/Beverly02.jpg

Piaggio Beverly

http://approval-process.com/wp-content/uploads/2011/08/2012-honda-pcx.jpg
Honda PCX