Η βιομηχανία των βιντεοπαιχνδιών ανακοίνωσε ότι η επόμενη φάση στο χώρο της οικιακής ψυχαγωγίας περνάει μέσα από την προηγμένη τεχνολογία των ολογραμμάτων. Όπως έγινε γνωστό πολλές μεγάλες εταιρίες έχουν ξεκινήσει την προσπάθεια ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών που θα χρησιμοποιούν ολογράμματα.

3D διαδραστική εμπειρία

Τόσο η Sony όσο και η Microsoft που κυριαρχούν στον χώρο των videogames έχουν αναπτύξει στα νέα μοντέλα του Playstation και του Xbox τεχνολογία τρισδιάστατης απεικόνισης και επιτρέπουν ακόμη και την τρισδιάστατη απεικόνιση των ίδιων των χρηστών αλλά η προβολή παραμένει εντός των «τειχών» της οθόνης. Τώρα γίνεται προσπάθεια η απεικόνιση να ξεπεράσει τα όρια της τηλεοπτικής συσκευής και οι εικόνες να προβάλλονται μέσα στους χώρους ενός δωματίου.

«Το μέλλον των βιντεοπαιχνιδιών είναι στην δημιουργία συστημάτων προβολής ολογραμμάτων μέσα στα δωμάτια, παρόμοιων με εκείνων στην ταινία "Ο Πόλεμος των Άστρων"» δήλωσε ο Γιόιτσι Γουάντα, πρόεδρος του ιαπωνικού γίγαντα παιχνιδιών Square Enix κατά την διάρκεια της μεγάλης έκθεσης Tokyo Games Show που γίνεται στην ιαπωνική πρωτεύουσα.

Τα ολογράμματα «εισβάλλουν» στα σπίτια για να...παίξουν
Τα videogames στο κοντινό μέλλον θα χρησιμοποιούν ολογράμματα


Πριν λίγες μέρες η Apple ανακοίνωσε ότι πατεντάρισε μια νέα τεχνολογία η οποία θα προβάλει τρισδιάστατες εικόνες τις οποίες μάλιστα οι παίκτες θα μπορούν να τις ελέγχουν όχι με χειριστήρια αλλά με τα χέρια τους.

Όπως γράφει το vima.gr, η Sony έχει ήδη προχωρήσει στα πρώτα στάδια ανάπτυξης τέτοιας τεχνολογίας και παρουσίασε πριν λίγο καιρό μια τρισδιάστατη εικόνα ενός σκύλου που καθόταν μέσα σε ένα μαύρο δοχείο. Ο θεατής μπορούσε να τη δει από κάθε πιθανή γωνία. Η εικόνα είχε δημιουργηθεί από δέσμες φωτός που παράγονταν από ένα δίκτυο οπτικών ινών που υπήρχαν μέσα στο δοχείο.

Οι εφαρμογές

Η βιομηχανία των videogames θα είναι η πρώτη που θα κάνει χρήση της τεχνολογίας ολογραμμάτων καθώς η χρήση της σε τηλεοπτικά προγράμματα είναι πιο δύσκολη. Για να παραχθεί ολογραφικό τηλεοπτικό πρόγραμμα απαιτείται η παρουσία σε ένα γεγονός (π.χ σε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα) τουλάχιστον 200 καμερών υψηλής ευκρίνειας (HD) που θα καταγράφουν ότι συμβαίνει ταυτόχρονα.

Η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί φυσικά και για την δημιουργία ταινιών στον κινηματογράφο. Μπορεί επίσης να αποτελέσει ένα νέο διαδραστικό τρόπο χρήσης υπολογιστών όπου αντί ο χρήστης να έχει μπροστά του την κλασική "επίπεδη" επιφάνεια εργασίας μέσα στην οθόνη οι φάκελοι και τα αρχεία να κινούνται στον αέρα μέσα στο δωμάτιο.