Στα 40 εκατομμύρια ευρώ ανήλθε το πρώτο εξάμηνο του 2011 η διαφημιστική δαπάνη στο ελληνικό Διαδίκτυο, ανακοίνωσε την Τρίτη το IAB (Interactive Advertising Βureau) Hellas.

Στην καταγραφή του μεγέθους της ελληνικής αγοράς συμμετείχαν 25 εκδότες online περιεχομένου, στους οποίους αντιστοιχούν περισσότεροι από 150 δικτυακοί τόποι.

«Η ανάπτυξη αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στις ενισχυμένες επενδύσεις από τους κλάδους των χρηματοοικονομικών, των τηλεπικοινωνιών και κυρίως του ταχύτατα αναπτυσσόμενου κλάδου των καταναλωτικών αγαθών, ο οποίος μάλιστα αντιστοιχεί πλέον στο ένα πέμπτο της συνολικής δαπάνης» αναφέρει το IAB σε ανακοίνωσή του.

Οι επενδύσεις στην online διαφήμιση ανήλθαν το πρώτο τρίμηνο στα 25 εκατ. ευρώ, επισημαίνει.

«Η εικόνα αυτή ενισχύει τη θέση της ψηφιακής επικοινωνίας ως κοιτίδας δυναμικής ανάπτυξης στην Ελλάδα, καθώς τόσο συνολικά, όσο και σε μερίδια επιμέρους κλάδων διαφημιζόμενων, η Ελλάδα συγκλίνει σε ρυθμούς ανάπτυξης με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες του δικτύου ΙΑΒ» καταλήγει η ανακοίνωση.