Το άγχος και το στρες των γρήγορων ρυθμών της ζωής η πίεση της δουλειάς οι καθημερινές υποχρεώσεις η πνευματική και σωματική κούραση είναι παράγοντες που συμβάλουν αρνητικά στην ομορφιά και την υγεία μας.

Οι μυς σφίγγονται και πιάνονται η ένταση συσσωρεύεται σε πολλά σημεία του σώματος αλλά και στο πρόσωπο μας δημιουργώντας ρυτίδες , έχουμε πονοκεφάλους νιώθουμε κόπωση, το μυαλό μας μπλοκάρει και το δέρμα μας δείχνει θαμπό και κουρασμένο.

Εκτός από την σωστή διατροφή την άσκηση και τον καλό ύπνο για να είμαστε και να νιώθουμε όμορφοι και υγιείς θα πρέπει να βρίσκουμε χρόνο απαραίτητα μέσα στην ημέρα για να χαλαρώνουμε να διώχνουμε την συσσωρευμένη ένταση και να υιοθετήσουμε τρόπους ώστε να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις ανάγκες της σύγχρονης ζωής, μειώνοντας το άγχος ξεμπλοκάροντας το μυαλό και το σώμα κάνοντας το να δουλεύει πιο σωστά και το δέρμα μας να αντανακλά ομορφιά λάμψη και υγεία.

Μετατρέψτε το μπάνιο σας σε spa

Κάθε φορά που αισθάνεστε κουρασμένη σφιγμένη έχετε ανάγκη από χαλάρωση μυαλού και σώματος γεμίστε τη μπανιέρα σας με ζεστό νερό ρίξτε μέσα αιθέρια έλαια και αρωματικά άλατα, ανάψτε κεριά βάλτε ένα cd με ήχους της φύσης και χαλαρωτική μουσική να παίζει και βυθιστείτε σε ένα απολαυστικό αφρόλουτρο. Κλείστε τα μάτια για δέκα λεπτά τουλάχιστον και χαλαρώστε. Κάντε μασάζ στους κροτάφους με τα ακροδάχτυλά σας με κυκλικές κινήσεις για ένα λεπτό. Με ένα φυσικό σφουγγάρι τρίψτε απαλά το σώμα σας. Σηκωθείτε και κάντε πίλινγκ σε όλο το σώμα με ένα body scrub με φυσικά συστατικά απομακρύνοντας τα νεκρά κύτταρα που κάθονται στην επιδερμίδα. Ξεπλύντε καλά . Ρίξτε άφθονο ζεστό νερό αφήστε το να τρέξει αρκετή ώρα πάνω σας και τυλιχτείτε με ένα μπουρνούζι. Τελειώνοντας απλώστε άφθονη ενυδατική κρέμα σε όλο το σώμα. Η διαδικασία θα σας ανταμείψει απόλυτα αφού θα αισθάνεστε απόλυτα χαλαρή και το δέρμα σας θα λάμπει.

Διαλογιστείτε

Ξαπλώστε σε ένα χώρο που δεν έχει πολλά έπιπλα βάζοντας ένα στρώμα ή επάνω στο χαλί σας. Κλείστε τα μάτια. Το σώμα πρέπει να είναι απόλυτα χαλαρό και παραδομένο στη βαρύτητα. Προσπαθήστε να διώξετε τις σκέψεις που σας κατακλύζουν μέχρι να αδειάσετε τελείως το μυαλό σας από αυτές. Για να το πετύχετε, συγκεντρωθείτε στην αναπνοή σας και παρατηρήστε τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζετε το σώμα σας εισπνέοντας και εκπνέοντας. Φανταστείτε ότι βρίσκεστε ξαπλωμένοι σε μια αμμώδη παραλία. Παρατηρήστε το σχήμα που παίρνει στην άμμο κάθε σημείο στο σώμα σας. Κάθε φορά που φαντάζεστε ένα σημείο ξεκινώντας από τις φτέρνες εντοπίστε αν υπάρχουν εντάσεις και σφίξιμο και χαλαρώστε τα ένα-ένα αφήνοντας τελευταίο το κεφάλι. Συγκεντρωθείτε και χαλαρώστε όλα τα σημεία στο κεφάλι. Το πιγούνι το στόμα τα μάγουλα τα μάτια. Μείνετε για λίγο έτσι και πάρτε μια άλλη θέση που θα σας βολεύει για παράδειγμα στο πλάι. Συνεχίστε να κρατάτε κλειστά τα μάτια και σηκωθείτε πολύ αργά μέχρι την όρθια θέση με χαλαρή αναπνοή. Ανοίξτε τα μάτια πάρτε μια βαθιά εισπνοή.

Αναπνεύστε σωστά

Κάθε φορά που αγχωνόμαστε η αναπνοή μας γίνετε κοφτή και διακεκομμένη και αναπνέουμε λάθος μεταφέροντας την εισπνοή ψηλά στο στέρνο .Αν παρατηρήσετε τον τρόπο που αναπνέει ένα μωρό θα καταλάβετε ποιος είναι ο σωστός τρόπος αναπνοής. Η αναπνοή πρέπει να γίνεται χαμηλά στη κοιλιά και να είναι χαλαρή και συνεχόμενη. Θυμηθείτε λοιπόν τον φυσικό τρόπο αναπνοής και αρχίστε και πάλι να αναπνέετε σωστά. Επιπλέον υπάρχουν και πολλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε με την αναπνοή σας για να χαλαρώσετε το σώμα και να ηρεμήσετε το πνεύμα σας. 1)Πάρτε βαθιές εισπνοές από την μύτη αργά φουσκώνοντας κοιλιά στομάχι και θώρακα και εκπνεύστε βγάζοντας απότομα τον αέρα από το στόμα. Επαναλάβετε 10 φορές την άσκηση. 2) Εισπνεύστε από τη μύτη σπρώχνοντας τον αέρα χαμηλά στην κοιλιά και εκπνεύστε αργά από το στόμα με ένα σίγμα. Επαναλάβετε 10 φορές. 3) Εισπνεύστε αργά με τον παραπάνω τρόπο κρατήστε τον αέρα για μερικά δευτερόλεπτα και βγάλτε τον αργά με μικρές κοφτές εκπνοές. Επαναλάβετε 5 φορές.

Κάντε αυτομασάζ

Κάντε μόνη σας μασάζ στον εαυτό σας , απελευθερώστε τους σφιγμένους μυς και την συσσωρευμένη αρνητική ενέργεια και χαλαρώστε.

Κάντε μασάζ από τον αυχένα μέχρι τους ώμους με τα ακροδάχτυλά σας μαλακώστε τους μυς και τα νεύρα. Στα συγκεκριμένα σημεία μαζεύεται όλη η ένταση και η πίεση και συνήθως είναι και ο λόγος που έχουμε πονοκεφάλους αφού δεν οξυγονώνεται σωστά ο εγκέφαλος λόγω της κακής κυκλοφορίας του αίματος.

Πιέστε το σημείο ανάμεσα στο δείκτη και τον αντίχειρα για μερικά δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με την ρεφλεξολογία το συγκεκριμένο σημείο απελευθερώνει την αρνητική ενέργεια από το σώμα.

Κάντε μασάζ στις πατούσες και τα δάχτυλα των ποδιών με μικρές πιέσεις και κυκλικές κινήσεις. Οι πατούσες μεταφέρουν όλο το βάρος μας και δέχονται πολύ πίεση. Επίσης στις πατούσες αντανακλώνται όλα τα όργανα του σώματος σύμφωνα με τη ρεφλεξολογία.

Κλείστε ραντεβού για ένα πρόγραμμα Spa

Το μασάζ από κάποιον ειδικό είναι σαφέστατα καλύτερο και πιο αποτελεσματικό στη χαλάρωση. Ζήστε την εμπειρία μιας θεραπείας Spa αναζωογονηθείτε και νιώστε χαλαρή και όμορφη.

ΧΑΛΑΡΩΣΗ